Teltturen – veien til opera?

Som jeg skrev i forrige innlegg så holder vi på her hjemme, snuppen min og jeg, å rydde og vaske leiligheten til vi drar på ferie, så blir det bare såååå godt å komme hjem igjen..

Nå er vi snart i mål, men jeg tenkte jeg skulle legge ut et innlegg til før vi drar på kino med vennene våre.

Jeg vet ikke hvorfor, men plutselig kom jeg på en telttur fra 6.klasse back in Harstad, years ago.

Vi var fire gutter som hadde bestemt oss for å dra på telttur noen dager ved Steinsåsvannet cirka fem kilometer utenfor sentrum.

Vi var Amund, Nøtte, Frodo og jeg. Vi hadde med oss telt, masse god mat og snacks, soveposer, primus, fiskeutstyr og mer til. Vi var virkelig klare for å bo i skogen noen dager.

Trodde vi.

Det hele var egentlig en fiaskotur, og vi dro hjem mye tidligere enn vi skulle. Det fordi vi holdt på å bli oppspist av mygg. Vi fikk ingen fisk og været var en stor nedtur. Grått, dystert og regn innimellom.

Det jeg husker best var en episode da vi alle fire var inne i teltet. Der var det varmt og vi lå bare i underbukser og t-skjorter. I teltet var der lite å gjøre, så jeg vet ikke helt hvorfor, men plutselig tok jeg bare en blyant å stakk den opp i rompa på Amund. Han reagerte med å “tøffe” seg og sa: “haha, jeg kjenner ingenting”. Jeg stakk den lengre inn, hardere og hardere ettersom han var like tøff og “ikke kjente den”. Plutselig begynte han å grine og ule.. da ga jeg meg.

Nå tenker jeg i ettertid, var dette en “homofil greie” fra min side? Testet jeg noen grenser?

I dag, mange år etter er Amund blitt en anerkjent operasanger, kan det hende jeg hjalp han dit han er i dag?

Hehehehe…

God kveld alle sammen, nå blir det kino!!

Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#harstad #steinsåsvannet #telttur #barndom #venner #barndomsvenner #homocurious #homo #gay #homofil #homofili #bi #bicurious #homoseksuell #biseksuell #opera #operasanger

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg