Tusen takk for innspill og kommentarer.

Ligger på sofaen og tenker tanker, og med det tenkte jeg å benytte anledningen til å takke alle sammen som leser bloggen min. Mange av blogginnleggene mine er skrevet for å deles, særlig de som handler om ting en har opplevd i oppveksten.

Meningen min med å dele de er å fortelle andre at de er ikke alene med å oppleve ting som en helst skulle sluppet.

Meningen er å fortelle at det hjelper å snakke om det. Og jeg tror alle skjønner som har lest denne bloggen: det kan også hjelpe å skrive om det!

Nå har jeg skrevet blogg over tid, og jeg har fått luftet mye fra mitt liv. Jeg har luftet deler av min fortid og oppvekst, og deler av nåtiden. Jeg har luftet enkelte ideer om framtiden. Jeg har luftet meninger, oppfatninger og følelser.

Så tusen takk igjen til dere som har lest. Og særlig tusen takk til dere som viser reaksjoner, dere som kommenterer i blogginnleggene.

Innspill og kommentarer hjelper mye for å få satt tanker i perspektiv, noen ganger ser man ting annerledes etter innspill fra andre, og det er veldig viktig, for ofte er det ikke det første en tenker som er det riktige!!

Og til dere som har delt mine blogginnlegg videre på Facebook og til deres venner, tusen takk!!

Mange klemmer til dere alle sammen, og ha ei riktig god helg!!!

Roger Endré

Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#bunnytrash

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg