MDNA – Alanya

I går var første gangen jeg ikke fikk sove siesta. Rart. Jeg tror det var fordi jeg hadde det i bakhodet at i dag er siste dagen i Alanya-paradiset. Vi har kost oss så utrolig masse. Ord i bloggen kan ikke beskrive.

I dag startet dagen som vanlig. Sto opp, gikk ned til stranden. I dag ble det ‘First Beach’. Var ikke så lenge der. Det er deilig med litt vind i varmen, men det ble for mye bølger for meg, så fikk ikke badet.

Så nå (14:10) er jeg på mopsen ‘Chuckie’ sitt tattoo-studio. Det er rett før han begynner å tatovere meg. Altså ikke Chuckie, men hans ansatte. Hehe..

Mer senere.. 😜

Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#tattoo #tatovering #mdna #madonna #madonnatattoo #mdnatattoo #madonna #osloveink #vendetta #vendettattoo #ferie #blekk #ink #firstbeach #sol #sommer #bad #alanya #tyrkia

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg