Ut på oppdrag for Feelgood SFT

For nøyaktig to uker siden gjorde jeg et oppdrag for Dagslys AS der jeg spilte en Alarmoperatør i en Reklame for DNB.

I går så jeg meg selv på TV i dokumentaren ‘Jævla Homo’. Ikke bare så jeg meg selv, men jeg hørte meg selv også. To korte setninger: “Det ble litt feil. Dårlig Gaydar”.

Jeg ble nesten flau da jeg så det..

Hahahaha.. 😂

Og i morgen er det på igjen, da skal jeg gjøre et oppdrag for Feelgood SFT. Location er Bærum, jeg skal spille klassekompis med dressjakke, sløyfe og lakksko. Og programmet er komedieserien ‘Helt Perfekt’ på TVN. Så da skal jeg altså være kompis med Thomas Gjertsen da? Hahahaha.. vi får se – blir spennende dag i morgen!

God Natt!

Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#dagslys #ringvirkninger #jævlahomo #nrk #feelgood #tvnorge #thomasgjertsen #heltperfekt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg