Ignorante og dumme!

Jeg var innom en bar i Holmestrand for en tid tilbake siden. Der havnet en type fra Sande ved bordet der jeg satt. Han tok opp det ‘typiske’ og samtidig ‘stupide’ spørsmålet om homofile gutter og menn. “Hvem er mann og hvem er kvinne i forholdet”.

Hvorfor spør folk om det?

Det spørsmålet har dukket opp så utrolig mange ganger i mitt nå førti år gamle liv. Særlig de siste tjue siste årene etter at ‘allmennheten’ fikk vite at jeg er homofil.

Kort tid etter hadde jeg ‘SKAM’-maraton. Og i en episode i sesong 3 dukket også dette dumme spørsmålet opp.

Enten det er “Hvem er mann og hvem er kvinne” i forholdet, eller om det er “Hvem er mann og hvem er kvinne” i senga, så er spørsmålet like dumt.

Spørsmålet blir stilt av uvanlig dumme og ignorante personer.

Jeg skjønner at når noen stiller dette spørsmålet om to menns forhold så vil de vite hvem som lager mat og hvem som vasker klær osv. Så tror de da at den som lager mat og steller i hjemmet er kvinne. Det samme gjelder sex. Det de egentlig spør om er hvem som er aktiv og hvem er passiv i senga. Hvem gir og hvem tar. Hvem knuller hvem.

Så hvis jeg vasker klær og lager mat så er jeg en kvinne?? Og hvis snuppen min blir tatt, altså er passiv og blir knulla, så er han en kvinne??

I et heteroforhold, hvis han lager mat og vasker klær? Er dem lesbiske da 😂 Og hvis hun fingerpuler han, og stimulerer G-punktet hans…? 😱

Hva hvis vi begge (snuppen min og jeg) lager mat, vasker klær, knuller, suger og blir knulla? Hva da? Er vi intet kjønn da??

Hvor kom det fra at man skifter kjønn utfra om man lager mat eller ei? Vasker klær eller ei? Blir knulla eller ei?

Det er bortimot det dummeste jeg har hørt i hele mitt liv, og vi er nå i 2017. Det er bare litt over tre måneder til 2018, og det finnes voksne mennesker som ikke skjønner hva som gjør en mann til en mann, og en kvinne til en kvinne.

Et homofilt par betyr to av samme kjønn. Er man lesbisk så er det to kvinner sammen. Er man homser, så er det to menn sammen!!

Små barn i barnehage skjønner dette. Jeg har ved flere tilfeller hørt barna si til hverandre eller foreldre at jeg har en guttekjæreste. “Roger er kjæreste med en mann”. Så da tenker jeg at når voksne mennesker ikke skjønner dette, da er de virkelig dumme!! Patetisk dumme!!!

😳

Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#seksualitet #legning #homo #homse #lesbisk #homofili #kjønnsforvirring #lavinntelligens #norge2017

8 kommentarer
    1. Som jeg har opplevd så lurer de egentlig på hvem som bestemmer i hjemmet.
      En stor og sterk mann kan være en “pingle”når han kommer innenfor huset vegger, selvom han er en barsking ute blant folk.

    2. Hehe. Kjenner meg sååååå godt igjen 😁
      Men det de egentlig lurer på er hvem som er den feminine og hvem som er den maskuline. For det er jo ikke til å komme bortifra at det som oftest er en av hver 🙂

    3. Tilde: Ok, hvorfor ikke da spørre om en er mer maskulin enn den andre? Eller hvorfor ikke bare danne seg en mening selv, holde munn, og ikke spørre hvem som knuller hvem??

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg