Det var ‘Helt Perfekt’!

Jeg er så stolt av meg selv når jeg faktisk klarer å komme meg avgårde på slike oppdrag jeg var på i dag. Man må jo reise tidlig for å komme fram i tide og kunne delta, og det er én ting, en annen ting er å gjennomføre, fullføre dagen.

Men det må sies, i dag var ‘Helt Perfekt’.

Dette var innspilling av en episode i sesong 9. av komedieserien ‘Helt Perfekt’ med Thomas Giertsen. Location var i Bærum på en barneskole inn i det ukjente. Jeg har aldri vært i nærheten før. Men jeg tok tog og buss og det gikk som en drøm. Jeg var der i god tid og fikk sett meg rundt før det hele begynte.

Så jeg var da altså en statist på gjenforeningen av avgangsklassen til Giertsen. Altså en tidligere klassekamerat – vi har vært russ sammen. Jeg har ikke fulgt denne serien, men jeg fikk inntrykk av at Thomas Giertsen spiller en som bruker drite seg ut. Scenen i dag var ihvertfall flau for hans karakter. Huff.. 🤣

Jeg selv subbet rundt i ‘pent’ antrekk og spilte drita, og hadde det riktig så morsomt.

I dag gikk alt etter skjema, og vi var ferdig før satt tid. Det var deilig. Alle tidligere innspillinger jeg har vært på så har det alltid endt på overtid.

Og tilbaketuren fikk jeg sitte på en som bor på andre siden av elva her i Drammen. Jeg overhørte en samtale han hadde med en annen av statistene, så da spurte jeg om å få sitte på hjem. Da ble det billigere og raskere. Yeeey.

Så da ser dere meg kanskje i ‘Helt Perfekt’ i 2019, hahahahaha..

Nå har snuppen min laget middag, men plutselig har jeg skrevet et nytt innlegg, ha en fin kveld alle sammen!!

Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#heltperfekt #feelgoodsft #feelgod #thomasgiertsen #statist #tvserie #sesong9 #heltperfektsesong9

4 kommentarer
    1. Hehe, ja du har rett i at han pleier drite seg ut 😅
      Har forsøkt å se noen episoder av den serien, men det er så kleint 🤣
      Får vel se den episoden du er med i, da ❤️

    2. Ååhh han pleier å drite seg ut ja,har sett et par episoder når jeg har vært på besøk hos noen som ser denne serien,og vil bare gjemme meg bak en pute,haha…
      Men du..så tøff du er som reiser avgårde sånn i det ukjente:)

    3. wenchepia: Hører flere sier det er kleint å se på han, haha.. takk, skal jo egentlig ha følge når jeg farter, men da får jeg jo aldri være med på noe, alle er jo opptatte med sitt.. var moro da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg