Mine malerier på utstilling onsdag 11. oktober!

I morgen er det en uke igjen til bildene mine skal stilles ut på Union Scene her i Drammen. I hvertfall fem malerier.

I dag har jeg vært på malekurs og fått ramme på disse bildene, gjort en siste finish, og signert dem.

Jeg holder på med et bilde som jeg hadde håpet få ferdig til utstillingen. Men det ser vanskelig ut, vi får se..

Fire av de fem bildene som er klare til utstilling er en serie som symboliserer kampen jeg har hatt. En indre kamp med meg selv, og kampen for å få hjelp og bli forstått i systemet.

Det femte bildet symboliserer min lille familie, kjærligheten jeg har til dem. Og det er samtidig et symbol på at ekte kjærlighet eksisterer.

Bildet jeg holder på med nå, som jeg har håpet få ferdig, er annerledes. Det er en politisk statement. Det er en ideologi som undertrykker og ødelegger kjærlighet. Islam. Og dette siste bildet uttrykker hvor destruktivt det er. Bildet handler også om det å være homofil i denne gale verden vi lever i.

For mange kan dette bildet være nokså provoserende, men det er et veldig ærlig bilde. Får jeg ikke stilt det ut i år. Så er det helt sikkert at jeg skal stille det ut neste høst!

Denne utstillingen er i forbindelse med ‘Verdensdagen for psykisk helse’ (10.10.17). Og markeres her i Drammen på Union Scene onsdag 11. oktober!!

http://www.verdensdagen.no/aktuelt/tema-2017-noe-aa-glede-seg-over

Selve åpningen av utstillingen skjer klokken 11:00 med musikkinnslag av True Colours. (Bildene blir stilt ut i 2 dager).

Klokken 12:05 samme onsdag starter ‘Bruløpet’. Jeg har meldt meg på den lange løypen.

Temaet på ‘Verdensdagen for psykisk helse’ er «Noe å glede seg over».

Håper venner og bekjente, og alle dere andre kommer å ser!!

Følg Bunny Trash på Facebook:

https://m.facebook.com/groups/338375326358445

#verdensdagenforpsykiskhelse #unionscene #unionscenedrammen #utstilling #kunstutstilling #bruløpet #noeågledesegover #drammen #drammen2017

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg