Gikk ‘amok’ på ‘Rusta’ i dag – når penger får ‘føtter å gå på’!

I dag etter jeg hadde vært på atelieret og malt på mitt pågående ‘kunstverk’ (lol) så gikk jeg til CC kjøpesenter på Brakerøya her i Drammen. Det er bare minutters gåavstand fra atelieret, og i en del av byen jeg sjelden er utenom når jeg er å maler eller hos terapeuten min.

Senteret er blitt pusset opp, og nye butikker er kommet til. Såvidt jeg hadde blitt informert om så skulle butikkjeden ‘Rusta’ åpne der når snuppen og jeg var på ferie i Alanya, Tyrkia for halvannen uke siden.

‘Rusta’ er en helt super butikkjede som har det meste til hjemmet for en billig penge. Snuppen og jeg bruker å stikke innom ‘Rusta’ på Nordby-senteret mellom Strømstad og Svinesund i Sverige når vi er på harrytur for å gjøre billige innkjøp til husholdningen.

Vi har kjøpt kjøkkenutstyr der, gulvtepper, puter, sengetøy, såper, lys, lamper, julepynt, hårfarger, gotterier, party-stuff, og ikke minst mye snacks og ting- og tang til jentene våre (to mops). ‘Rusta’ er genialt!

Så i dag skulle jeg stikke innom denne nye ‘Rusta’ butikken som er kommet her i Drammen. Jeg ble stooor i øynene når jeg så køen på sikkert mellom femti og hundre mennesker. Jeg gikk til køen og spurte om hva som foregikk.

Joda, da viste det seg at åpningen av butikken var i dag. Og folk var ville da de hadde masse supre åpningstilbud. Dette var kvart på fire i ettermiddag.

Jeg stilte meg i køen og hurra for det. Greit, jeg hadde ikke tenkt å bruke penger i dag, eller på noen dager fremover i det hele tatt, for økonomien er litt dårlig etter Tyrkia. Men dette var gode kjøp, selv om et par tre av tingene var totalt unødvendige (men gledelige).

Jeg kjøpte en brødrister, baderomsmatte, hundre telys, Dentastix til jentene, tre små juletrær med pynt (hahaha), fem fuskepels-pyntematter (kosematter for jentene), og gulvteppe som jeg har lagt under salongbordet.

Ok, så ble det litt rosablogging i dag også, men men.. fikk bare så lyst å vise litt fra hjemmet vårt 💥

Liker dere?

Jeg håper snuppen min liker det 😉❤

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#rusta #cc #cckjøpesenter #kjøpesenter #kjøpesenterdrammen #brakerøya #brakerøyadrammen #åpningstilbud #tilbud #billig #alttilhjemmet #drammen

4 kommentarer
    1. Djises, var der fortsatt kø? Æ og “nån” prøvde oss på morran – vi ga fort opp og gikk på kafé istedet:-)))
      Gleder mæ til Rusta-besøk, var min favorittbutikk “den gang” æ frekventerte Sverige.

    2. Såå koselig dere har det hjemme da:) og jeg bare… rååsa brødrister?? Hva kosta DEN tro!? Og sånn rååsa juletre har jeg,hatt i to juler og suser mot den tredje (mitt er litt større da,men har bare ett) haha liiker rosabloggingen din jeg🙈😂

    3. wenchepia: takk, den brødristeren kosta 49,90 og har vannkoker og blender i samme råååsa serie, hehe.. tok helt av på de juletrærne, vi harvet stort hvitt fra før, kjøpte det på Rusta i Sverige for noen år siden..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg