Bloggproblemer og Moods.

Nå har det gått tre dager hvor det ikke har vært mulig å lese eller besvare kommentarer som har kommet inn i bloggen her. Jeg synes faktisk det er både irriterende og frustrerende. Jeg setter veldig pris på at dere som leser, faktisk kommenterer i bloggen, og jeg har alltid besvart kommentarer – det er min policy, og det kommer jeg alltid til å fortsette med å gjøre. Så vær så snill fortsett å kommentere. Før eller siden må blogg.no rette opp i feilen. Og da skal jeg svare på alle.

Slik det er akkurat nå så ser jeg at det kommer kommentarer inn, men når jeg klikker for å lese dem skjer dette:

Det har også vært, og oppstått andre problemer i forbindelse med bloggen (mer om det etterhvert). Så det er veldig hyggelig hvis dere er litt tålmodig med meg, så vil det komme blogginnlegg og besvarelser på kommentarer som alltid før.

Så over til noe helt annet:

For nesten to uker siden meldte både Moods of Norway AS og datterselskapet Moods Wholesale AS frivillig oppbud etter lang tid med dårlig lønnsomhet.

Hele saken!

Jan Egil Flo, Simen Staalnacke og en gruppe ansatte har kjøpt opp hele konkursboet etter Moods of Norway. Nå blir det opphørssalg.

Alle Moodsbutikker i Norge kjører nå opphørssalg, og når salget er gjennomført vil gjengen prøve å beholde alle butikkene og fortsette virksomheten som før. De regner med at noen lokaler må legges ned, men de skal gjøre sitt beste for å opprettholde alle.

I dag åpnet nettsiden til Moods of Norway igjen. Der vil det også være salg.

Moods of Norway: Link!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#blogg #blogging #moodsofnorway #bunnytrash #konkurssalg #blogger #tekniskeproblemer #salg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg