‘Barn’ – innspilling dag 3

Nå sitter jeg på toget fra Oslo til Drammen. Sliten som fy i hele meg. Dere som har fulgt bloggen siste tiden skjønner at jeg får kjørt meg. Fra utstilling og broløp i går, til filminnspilling i dag.

Denne tredje dagen spilte vi inn fire scener til filmen ‘Barn’. Og denne dagen ble den lengste. Det sier seg selv når en har med 200 urolige grunnskolebarn å gjøre. Det har vært moro, men nå er det over.

Gleder meg til premieren da, og selvfølgelig se filmen.

Nå skal jeg å spise sushi med snuppen min. Etter det er det hjem og slappe av. Jeg skal slappe av i hele kveld, og forhåpentligvis i hele morgen. Jeg har nytt oppdrag i Hønefoss på lørdag. Så jeg vil gjerne nyte morgendagen.

Bildene er fra settet, ha en fin kveld!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#barn #statist #statistrolle #lærer #skuespiller #skuespillerrolle #henriettesteensrup #spillefilm #film #kinofilm #veitvet #veitvetskole #oslo

6 kommentarer

Siste innlegg