Hadde en liten bursdagsfeiring i går.

Den siste dagen i juli som var fylte jeg 40 år. I den anledning inviterte jeg til fest lørdagen før dagen.

Det ble en fantastisk morsom fest med 30 gjester. Festen var en ‘snakkis’ i mange uker, og alle som var der hadde virkelig koset seg.

Til poenget.

Dette var i juli. Så en del av de inviterte kunne ikke komme. Noen var på festivaler, et par stykker måtte jobbe, og mange var på ferie.

Et vennepar som snuppen og jeg har hengt med gjennom mange år her i Drammen. Noen av få jeg omtaler som ‘venner’ i ordets riktige betydning. De var i Italia da jeg hadde bursdag og bursdagsfest. I går kom dem på besøk.

Det var fint å se dem igjen. Nå er vi i midten av oktober, og vi har ikke sett hverandre siden sent i juni – tidlig juli.

Og noe som ikke var nødvendig, men som allikevel var veldig koselig og som jeg er veldig takknemlig for: de hadde med gave til meg. Et lekkert armbånd som ingen andre har – jeg elsker sånt! Og så en flaske Limoncino Liquore. Når dere ser på flasken så skjønner dere vel hvorfor jeg fikk akkurat den?! 😉

Eller?

Så mao så ble det en liten fest her i går med øl, drinker, Irish, Corona og Tequila Gold 😜

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#bursdag #bursdagsfest #venner #40år

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg