Når jeg skal opereres skal jeg sminke meg først!

Uff jeg er fæl, klarte ikke å dy meg, men likevel.. beklager å plage dere med Sophie Elise igjen, men jeg måtte så le når jeg så dette.

I går morges dro Sophie Elise til sykehuset for å foreta en munnoperasjon. Hun har visst vært plaget hele sitt liv med overbitt eller underbitt eller noe sånt..

Så i forkant av å innlegges sminket hun seg som hun skulle på nattklubb eller photoshoot før hun inntok sykesengen. Greit nok, hun må jo ta seg ut på bildene i bloggen sin.

Jeg skjønner ikke hvorfor hun har blitt/blir mobbet for sitt utseende. Hun er jo ei pen jente/ung dame!!

Men når hun i ettermiddag var ferdig i operasjonen så knipset hun og la ut nye bilder. Hun er tydelig hoven etter operasjonen, og ser litt ‘groggy’ ut. Sminken har rent og er smurt litt utover, noe som selvklart har sin effekt.

Men jeg undres. Hvem sminker seg før en operasjon?? Gjør du??

Skal man liksom ikke være nydusjet og så ren som mulig?

Håper Sophie Elise blir fornøyd med resultatet da. Virkelig 🌹

Sophie Elises antimobbevideo: Link!!

Jeg skal ha en øreoperasjon i slutten av året, og jeg skal gjennomføre to inngrep i munnen min, hvorav jeg skal i narkose en av gangene.

Burde jeg da sminke meg først? Så kan jeg knipse bilder etterpå å legge ut på sosiale medier så dere kan se og sympatisere med meg?

Minn meg på å kjøpe kajal og maskara i morgen 😜

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#sophieelise #blogg #operasjon #sykehus #humor #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Forkastelig å skulle henge seg opp i dette. Kanskje du en gang burde innse at folk er forsjellige, og gjør ting på sine måter. Kan ikke si du er så lekker selv, med dine selfier med trutmunn å filter. Men jeg skriver vell da ikke et blogginnlegg om hvordan du ser ut fordeom.

    2. Tina: Jeg gleder meg over at folk er forskjellige – ser ut forskjellig, og har forskjellige skrivefeil. Jeg gjør ting på min måte, og du på din – sier ikke at det er noe negativt i det. Bare synes det er spesielt at du kritiserer meg fordi jeg skriver at Sophie Elise er en vakker ung dame og jeg ikke skjønner hvorfor hun har blitt/blir mobbet for sitt utseende.

      Du må gjerne kritisere meg Tina. Men vit hva du kritiserer meg for. Du kritiserer meg for å ikke ha skrevet noe stygt om noens utseende. Mens du selv skriver stygt om mitt utseende – i en blogg!! Tror du skal feie litt for egen dør og tenke litt før du kommenterer!

      Takk for besøket 😉

    3. Jeg trodde ikke det var lov og ha på seg sminke under en operasjon? Har operert selv og aldri fått ha verken sminke eller smykker osv. Kommer kanskje an på hva man skal:) Uansett:) Syntes bloggen din er kjempe bra.. Ærligste bloggen jeg noen gang har lest, fortsett med det:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg