Skløtter og Glufser

Veldig sent torsdag kveld kom jeg hjem fra Budapest. I totiden på natten var det. Så da var det blitt fredag da. Anyway, siden da har jeg nesten bare sovet. Det er tungt og tøft og leve med utmattelse.

I dag kom jeg meg ut igjen. Snuppen min og jeg tok med oss jentene på en tur inn til byen i et nydelig høstvær. Vi hadde ingen ærender, men det er viktig med frisk luft og bevegelse når en kan.

Så nå vet dere hvorfor bloggen ikke har blitt oppdatert siden torsdag.

Tirsdag er det Halloween. Men fordi vi er såpass «anstendige» at hvis vi føler for fest og alkohol, så tar vi det kun i helger.

Selv om vi ikke har pyntet til Halloween, med spindelvev, rotter, blod og heksegryte. Så er det litt Halloween her i kveld!

Ha en helvetes kveld alle sammen!!

Hahaha.. 😈

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#halloween #utkledning #vorspiel #fest

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg