Det blir litt av en uke 😳

Som jeg fortalte i går så har det skjedd noe med eldstejenta vår Ella. Hun halter. Mer i dag enn i går. Så i dag blir det ikke noe tur, lang eller kort. Vi holder henne inne, hun får bare gå ut når hun må nummer en eller to.

Planen er at i morgen kvart over syv på morgenen tar Ella og jeg bussen herfra og til dyreklinikken. Den åpner klokken åtte. Forhåpentligvis får jeg dem til å sjekke ut med en gang hva som er greia. Vi er så triste og nedenfor her nå på Ellas vegne. Det er fælt!

I morgen klokken ett skal jeg være på Oslo Plaza. Jeg skal på innspillingen til en episode av en ny YLVIS-serie. Serien heter «Stories from Norway» og er en ‘undersøkende humormusikal’. Høres meget spesielt ut i mine ører, men byr helt sikkert på nye erfaringer og opplevelser for min del. Jeg skal være statist som sivilpoliti. Året er 1994 og handlingen er fra etter SKRIK ble stjålet og Scotland Yard ble involvert i etterforskningen.

Innspillingen er ikke lang, og jeg selv skal bare være med i en kort scene. Etterpå har jeg avtalt å møte en god venninne fra Harstad som har bosatt seg i Oslo. Det blir en liten prat og muligens en matbit. Det hele avhenger hva som er problemet med labben til Ella.

Tirsdag skal jeg på malekurs. Hver tirsdag som jeg har nå i cirka et år. Jeg holder på med et politisk bilde. Men nå er det slik at det er ikke så mye jeg kan gjøre fra gang til gang. Så nå skal jeg begynne på to nye bilder. «De homofile pingvinene» er en foreløpig tittel på bildene.

Etterpå skal jeg på behandling, og deretter skal jeg på utstilling på Union Scene. Drammen Maleklubb stiller ut.

Onsdag morgen reiser jeg til Budapest. Tilbake til tannklinikken. Jeg «grugleder» meg, uten å si noe mer om det. Jeg reiser hjem igjen fredag kveld, og er hjemme her i Drammen natt til lørdag.

Lørdag kveld skal snuppen og jeg på glitter- og glam fest hos Bibbi. Det blir kjempemoro. Bare det å bli invitert til andre på sammenkomster, festligheter og fest er moro nok i seg selv. Snuppen min og jeg er alltid inkluderende mot alle vi kjenner og har på en måte «åpent hus» en dag i uka hver uke. Det gleder oss veldig mye når noen er inkluderende mot oss.

Søndag blir hviledag. Håper jeg!

Alt dette har visse forutsetninger. Nå vet jeg jo ikke hva veterinæren sier eller gjør. Jeg vet jo ikke enda hva som er greia med labben til Ella. Må hun ha smertestillende og medisineres? Må hun i narkose i morgen? Opereres eller noe?? Jeg har så mange tanker.. jeg får diaré av det hele.

Fiiiine godjenta..

Mer i morgen…. ❤

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#oslo #osloplaza #ylvis #ylvisinnspilling #statist #storiesfromnorway #musikal #humormusikal #skrik #sivilpoliti #scotlandyard #malekurs #dehomofilepingvinene #utstilling #maleriutstilling #unionscene #drammenmaleklubb #drammen #budapest #kreativdental #tannklinikk #ungarn #bibbi #glamfest #glitterfest #champagnefest #temafest #ella #ellamadonna #labb #skadetlabb #dyreklinikk #veterinær

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg