En fin dag med kjendiser, innspilling og resultat!

Kvart på syv i morges sto jeg opp, og kvart over syv tok Ella og jeg bussen hjemmefra og til AniCura Dyreklinikk. Der satt vi på trappen før de åpnet, og Ella ble derfor tatt rett inn til undersøkelse da dørene ble åpnet.

Jeg gruet meg til å få vite hva som hadde skjedd med labben hennes, hvorfor hun haltet. Jeg så for meg operasjon og mye triste greier. Men det var en god følelse da vi gikk derfra. Hun hadde forstuet en del av labben, en pote/tå. Hun fikk smerte- og betennelsesdempende for fem dager og en forespeiling om å bli bra igjen i løpet av en uke.

På formiddagen dro jeg til Oslo til innspilling på Oslo plaza. Et kort oppdrag på tre timer. Det var en scene i en ny serie med Ylvisgutta og Geir Kvarme. Serien heter «Stories from Norway». Jeg spilte en sivil politimann på en politikonferanse etter tyveriet av maleriet SKRIK.

Jeg tror episoden kommer til å hete «SKRIK».

Jeg er veldig spent på resultatet. Regissøren mente jeg så for «rocka» ut. Jeg fikk blant annet ikke bruke mine egne briller og måtte da bruke lånte briller. Jeg så bare tåke og var derfor redd for å tråkke feil, eller snuble. Hahaha.. Håper jeg ikke blir klippet helt vekk!

Moro var det uansett 😜

Etterpå møtte jeg venninna mi Madde. Vi dro på London Pub og koste oss med et par halvlitere og fikk pratet litt. Madde er ei god jente, er alltid så fint å treffe henne igjen.

Så var det toget hjem da. På turen fikk jeg ei melding fra Hedman Multimedia som jeg gjorde et oppdrag for i Hønefoss for cirka tre uker siden. Det var en promoteringsfilm, og i dag fikk jeg link til denne promofilmen.

Vedlagt linken skrev Hedman følgende: «Mulig filmen må finpusses på iht billedskarpheten. Jeg sitter uheldigvis uten nett nå og får ikke sett resultater på en større skjerm etter opplastingen».

Så mao så kan det hende filmen blir endret på, men uansett, i morgen legger jeg ut i bloggen det ‘foreløpige’ resultatet.

Så kan dere le av meg, hahaha..

Lik og del sier jeg uansett 😜

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#anicura #ella #ellamadonna #veterinær #dyreklinikk #forstuelse #forstuetlabb #innspilling #oslo #osloplaza #raddisonhotel #ylvis #geirkvarme #concordetv #skrik #tvserie #ylvisserie #filmopptak #londonpub #hedman #hedmanmultimedia #promoteringsfilm #hønefoss #promofilm #reklame

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg