De klippet meg ikke vekk fra Okkupert.

Okkupert er en norsk thrillerserie som startet på TV2 i 2015. Serien er basert på en idé av Jo Nesbø, er regissert av Erik Skjoldbjærg, og handler om at Norge blir okkupert av Russland på oppdrag fra EU etter Norge stanser all produksjon av olje og gass.

Serien var den dyreste norske TV-produksjonen da den ble laget og denn har blitt solgt til Storbritannia, Tyskland, Frankrike, Sverige, Danmark, Polen, Finland, Island og alle Benelux-landene.

Premieren ble sett av 663 000, noe som var «drama-rekord» for TV 2.

Første episode av sesong 2 ble tilgjengelig på Viaplay 29. september 2017. Viaplay har inngått et samarbeid med TV2, og har sikret seg eksklusive rettigheter til å vise serien først.

1. mars i år var jeg i Oslo under innspillingen av sluttscenene på Aker brygge. Det er noen kilo siden, og i går altså kom episoden på Viaplay.

Siste tiden har jeg hatt maraton på Okkupert-serien og sett alle episodene fra første episode i serien. Jeg hadde ikke hørt om serien før jeg fikk statistoppdraget, og langt mindre sett noen episoder.

Veldig moro å få være med på ihvertfall. Og å spille i scener der Janne Heltberg, Henrik Mestad og Eldar Skar er, var interessant. Og at Ane Dahl Torp også hadde en hovedrolle var stort. Hun var vel hva som trakk meg til serien, og det å stille som statist.

Han mørkhudete gutten som dere ser tre bilder over er med i flere episoder i serien, og jeg har sittet å sett på ‘Okkupert’ og lurt på hvor jeg har den fyren fra, hahaha.. i natt slo det meg, fra innspillingen av Okkupert selvfølgelig!!

Forresten ser dere meg i samme bildet? LOL. Jeg ble ikke klippet vekk. Det er faktisk flere glimt av meg i sesongslutten. Så hvis dere ser etter ser dere meg i flere bilder her.

For de av dere som ikke har sett serien, tør jeg faktisk anbefale den. Jeg hadde ikke giddet se to sesonger hadde jeg ikke syntes serien var bra.

Det er ikke slik at jeg har sett gjennom hver episode for å se om jeg så meg selv. Jeg har hele tiden visst at innspillingen jeg var med på var til sluttscenene av siste episode sesong to.

Dere finner hele serien på Viaplay: Okkupert

Jeg er i sesong 2 episode 8!

Kos dere!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#okkupert #tvserie #tv2 #jonesbø #nettserie #okkupert2 #erikskjoldbjærg #yellowbird #viaplay #janneheltberg #henrikmestad #eldarskar #anedahltorp #seerrekord #statist #statistrolle #skuespill

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg