DE JÆVLA SKINNENE MELLOM ASKER OG DRAMMEN!!!

Noe er riv ruskende galt, og noen må gjøre noe med det! NÅ!!!

Jeg har bodd i Drammen i elleve år nå. Og hver sommer, cirka hele juli måned er det buss for tog mellom Asker og Drammen. Det i TILLEGG til at det hele tiden utenom, ellers i året blir buss for tog fordi det er problemer med skinnene på den strekningen. Og alt dette begynte FØR jeg flyttet hit.

Jeg blir stadig rammet av disse problemene. Etter lange reiser hjem fra utlandet, etter besøk i Nord-Norge, når en skal på møter og eventer i Oslo. Altså, når jeg tar tog så er det oftere problemer på den strekningen enn det ikke er det.

Hvordan er det mulig? Hvorfor er det aldri slik mellom Asker og Sandvika, Sande og Tønsberg, Lillestrøm og Oslo, eller uansett whatever strekning ellers???

Her er det noen som driver med noe BULLSHIT, for det skal være ganske så umulig at noen strekning er så utsatt som Asker-Drammen.

FIKS BULLSHITEN!!

Det er jo helt tydelig at det sitter noen folk noen steder som har null respekt for slitne hardt arbeidende mennesker som pendler, familiemennesker, avtaler og sykdommer som mennesker har. Og så videre.

I dag kom jeg til Oslo kvart på syv i morges, jeg tok 1909-toget fra Oslo S. Jeg var (ER) så utrolig sliten, frossen, hadde vondt. Hadde fått beskjed om at snuppen min var lagt inn på Rikshospitalet med mulig hjerteinfarkt. Jentene våre hadde vært alene hjemme hele dagen. Jeg opplevde allerede en dritkjip ‘ut-av-meg-selv-opplevelse’, så stoppet toget i Asker, og ikke før da ble vi informert om feil på skinnene mellom Asker og Drammen, og at det var buss for tog.

Mer info fikk vi ikke. Vi gikk til bussene og ble avviste, og sjåførene svarte surt at dem ikke jobber for NSB. Så vi måtte vente på andre busser for å komme oss til Drammen.

Nå er jeg omsider hjemme.

Nå orker jeg ikke mer. Nå avslutter jeg dagen i dag, så kan jeg fortelle om Harald Zwart, Karoline Krüger og oppdraget jeg har utført i dag – i morgen!

God natt alle!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#tog #nsb #asker #drammen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg