Pussig partylek 😜 ble helt satt ut da.

Denne videoen ble spilt inn for cirka et år siden. Snuppen min og jeg har slanket oss nesten 20 kilo hver siden den gang. Så det er veldig rart å se denne videoen igjen nå.

Uansett. Denne «leken» vi utfører var første gang jeg var med på, og jeg ble ganske satt ut av det som hendte. Men dere kan se på reaksjonene til oss alle at opplevelsen var helt uventet og merkelig for oss. Tror alle klødde seg bak ørene etterpå og lurte veldig på hvorfor og hvordan.

Link: Video!!

Er usikker på hvordan jeg får lagt ut video, men håper dere får sett den!

Ha en fin søndag alle sammen!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#homohuset #partylek #venner #moro #emmaus #emmaus1876 #magisk #mystisk #merkelig #lol

4 kommentarer
    1. Lila Amalie: skjønner enda ikke hvorfor vi ikke fikk til å løfte henne på første forsøk, hun var tung som betong først, så ble hun lett som en fjær…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg