Happy Snuppen Day!

I dag har snuppen min bursdag. Vi feirer ikke i dag, men vi har koset oss litt likevel.

Vi er begge sushielskere, så tidligere i dag gikk jeg bortom sushibaren og kjøpte noen brett med sushi. Det var utrolig digg, og jeg kunne se at snuppen ble både overrasket og fornøyd.

Han har fått mange hilsninger, men ingen pakker, hehe.. jeg satte fram pakken fra meg og jentene forleden dag. Så da får han gå å se på den fram til lørdag. Litt sånn tortur-erting 😜

Lørdag blir det fest og feiring her. Vi blir 14 stk tilsammen. En slags ‘blanding’ av personligheter. Mat og snacks har vi ordnet. Det blir fingermat. Planen er at alt vi serverer skal være sosialt akseptabelt å spise med hendene. Hahaha.. vi finner på mye rart. Men moro blir det 😜

Gleder meg masse, og det vet jeg snuppen min også gjør. Han er så glad i god mat, snacks, drinker og pakker. Så når han får alt kombinert så blir det vel litt ekstatisk. Også alle de flotte folka som kommer. Yeeey!! 😜

Ha en fortsatt flott torsdagskveld alle sammen!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#bursdag #fødselsdag #fest #feiring #bursdagsfest #selskap #party #venner #sushi #fingermat #drinker #snacks #gaver #pakker #bursdagsfeiring #mylittlefamily ❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg