Litt vinnerlykke på uventet territorium.

Rett før start av årets «fotballsesong» ble jeg med i en tabellkonkurranse der vi skulle rangere fotballagene i den rekkefølge vi trodde dem ville havne på ved endt sesong.

Hvis jeg bruker feil ord i forhold til fotball så er det fordi jeg har null peiling på sporten i det hele tatt, og aldri sett (en hel) fotballkamp i mitt liv. Men jeg leverte en «liste» der jeg blant annet hadde satt opp Rosenborg på førsteplass i den tro at de ble de endelige vinnerne. Vålerenga nummer to, Molde nummer tre og Strømsgodset nummer fire.

De tre siste, nummer fjorten, femten og seksten hadde jeg Lillestrøm, Tromsø og Kristiansund.

Vi var 83 stykker med på leken, de åtte øverste var gevinstplasser. De åtte nærmest endelig resultat. Underveis har jeg holdt meg hele tiden over midten, men var et par uker på 3. plass. Forrige uke var jeg nummer 24.

Etter endt sesong i helga fikk jeg i dag vite at jeg havnet på 5.plass. Gevinstplass. Fem-seks ganger innsats (noe sånt). Og over alle jeg kjenner som var med på leken (fotballentusiaster som bruker skjorter og skjerf og drar på kamper).

Hahaha..

Bare synes dette var mest morsomt fordi jeg har som sagt null peiling, er ikke interessert, synes egentlig denne idretten, eller ballspillet er bare tull – masse folk som løper etter en ball. Hallo liksom!!

Og all kranglingen, hånet, volden og elendigheten som ofte følger med.. uff!!

Men jeg vant jeg vant, og bare vent neste år 😜

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#tabellkonkurranse #fotball #vinner

6 kommentarer

Siste innlegg