Ute på oppdrag

I dag har jeg vært på innspilling i Holmenkollen. Det er andre gangen jeg er med på opptak til denne serien. Første gang var sentralt i Oslo sentrum for noen uker siden. Den gang ble opptakene gjort inne i varmen, denne gang er jeg ute i kulda.

Vi er rett ved hoppbakken, det begynner å bli mørkt, det er kaldt, og det blåser. Jeg er godt kledd i mitt kostyme. Jeg ser nok 25 kilo tyngre ut enn jeg er.

Beklager at jeg har måttet forandre dette innlegget totalt, produksjonen krevde det. Men kan fortelle at det hele gikk smertefritt for seg, og at jeg hadde det fint under hele innspillingen. Det var/er et oppdrag som skulle ta et par timer. Trodde det skulle ta lengre tid ut fra at ting virket til å gå litt sakte i begynnelsen, men teamet holdt akkurat tidsskjema. Det hadde uansett vært NO problem, der var lunsjbord med masse sunn og god mat, i tillegg til kaffe, Pepsi og kakao.

Morsomt oppdrag dette også, ha en fin kveld alle sammen!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#holmenkollen #innspilling #tvserie #statist #vekter #oslo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg