Helg!

Beklager at jeg er så stille, men formen er ikke helt på topp i dag. Dro tidlig ut i morges og fikk hentet en pakke på «posten», og handlet morgenbrød for noen uker. Bra var det at jeg gjorde det, så har jeg ihvertfall fått meg litt «trim» i dag.

Nesten hele resten av dagen har jeg holdt sofaen. Har litt vondt i halsen, og kjenner det blir verre. Nå begynner jeg faktisk å få vondt i hodet også.

Leit.

Så får se hvordan morgendagen blir. Hadde håpet på noen drinker og en liten fest. Vi får se.

Bildet under er fra sist lørdag. Bursdagsfesten til snuppen min. Jeg var beruset og ei venninne knipset bildet av meg, og det var jo ikke noe jeg gikk og husket på, så jeg ble litt sånn «oi» når hun sendte det i innboksen min et par dager etter.

Satser på å være bedre i morgen, ønsker uansett alle dere som leser, en riktig god helg ❤

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#bunnytrash #rebelheart #helg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg