Julegaveaksjonen 2017

I dag har jeg fartet fram og tilbake og fikset julegaver. Til mamma og samboeren som jeg var på posten og fikk sendt nordover til Harstad. Puuuh, så var det gjordt 😊

Då kjøpte jeg en gave til «jente 13-17 år» som jeg leverte på Drammens Teater. Snuppen min var i går og leverte pakke til «gutt 9-12 år». Et supert tiltak som blant annet organisasjonen «Rett Fram» er pådrivere til.

Link: Julegaveaksjonen 2017

Jeg håper mange bidrar!

Link: Rett Fram

Nå sitter jeg på stampuben, Palmen, og tar meg en kopp kaffe. Slapper av, og synes det er deilig å få unnagjort det jeg har i dag.

I kveld blir det noen drinker. Formen er helt fin. At jeg følte meg litt «uggen» i går var visst bare et «blaff» heldigvis.

Ha en frisk og fin helg alle sammen!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#rettfram #jukegaveaksjonen #julegaveaksjonen2017 #julegaver #julepakker #jul #drammenteater #drammen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg