Skrevet av ung kvinne i Oslo – brevet alle burde lese!

Etter opplevelsen som jeg fortalte om i mitt forrige innlegg i går, link: «Planlagt Overfall!!» husket jeg et innlegg jeg leste på Facebook for ikke så veldig lenge siden. Et innlegg som beskriver veldig godt hvordan tilstandene er nå i dag i landet vårt, og om hvordan utviklingen er. Og verre blir det, såfremt vi, folket, ikke gjør noe med det.

Innlegget, «brevet», er så sant som det er skrevet, og på daværende tidspunkt merket jeg meg at denne damens brev var delt rundt 700 ganger og hadde mottatt tusenvis av kommentarer.

Jeg selv delte innlegget, men jeg mener at det burde LIKES og DELES i det uendelige for det er så utrolig mange som trenger å få hodet opp av sanden, så utrolig mange som trenger å VÅKNE OPP!!

So here it goes:

«Jeg begynner for alvor å bli bekymret for landet vårt. Jeg er 36 år, født og oppvokst i Oslo. Jeg har alltid brukt byen min mye, men nå holder jeg meg unna sentrum stor sett hele tiden. Forrige helg var jeg på julebord med jobben i nettopp Oslo sentrum. På vei hjem ble jeg ropt hore etter. Jeg hadde på meg en knelang kjole, strømpebukser, støvletter og kåpe. Jeg var overhodet ikke utfordrende kledd. 4 ganger ble jeg tilbudt narkotika i Karl Johan på en 10 minutters gåtur. Kollegaen min ble også tilbudt sex utallige ganger nedover Oslos paradegate. Når jeg stod i taxikø, var det rumener på rumener som tagg om penger og skulle selge roser. Alle disse menneskene var utenlandske. Det er som å være i et annet land! Dette er mennesker som dere slipper inn og lar være i landet vårt. Ja, noen er kanskje ikke her lovlig, men det er ingen konsekvenser om de blir tatt for det. De blir kanskje sendt ut av landet, men de kommer tilbake uka etter.

Jeg har en bra jobb, giftet meg i sommer, og nå var neste plan å få barn. Men jeg vil ikke lenger ha barn. Ikke mannen min heller. For hvilken fremtid kan vi tilby neste generasjon?! Utviklingen som har vært i Norge, og spesielt i storbyene, de siste 15 årene er SKREMMENDE! Jeg føler meg ikke trygg lenger, og vet ikke hvordan jeg skal klare å beskytte et barn i fremtiden. For det kommer til å skje stygge ting her.

Det er naivt å tro noe annet!!

Søsteren min har barn på barneskolen. Denne uken fikk de norske barna med seg et skriv hjem, hvor det ble informert om at det ikke ble noe Lucia markering i år, og også lite julefeiring på skolen. Det stod også at det var forbudt å ha med nisselue på skolen. Dette for å ta hensyn til våre nye landsmenn… Skal virkelig ikke norske barn få feire jul som jeg gjorde når jeg var liten? Julen er jo et av årets høydepunkt for barn. Hva blir det neste? At vi må slutte å feire 17.mai, fordi det norske flagget er støtende?

Jeg bor i bydel Østensjø. Vi kjøpte drømmeleiligheten for 7 år siden. I min oppgang bodde det den gang bare nordmenn. I dag er vi de eneste norske igjen. De 7 andre leilighetene bor det nå utenlandske mennesker i. Jeg skjønner at de også må ha et sted og bo, og hvem som helst kan kjøpe leilighetene som ligger ute for salg. Men vi er forskjellige. Flere av disse menneskene jobber tydeligvis ikke. Det er bråk døgnet rundt, men om natten er det verst. Mye mennesker som kommer og går, det blir røyket andre ting enn vanlige sigaretter, og det er stadig en eim av hasj i oppgangen. Politiet ser jeg også er innom stadig vekk. Det stinker mat i både oppgang og i min leilighet, det ligger søppel i oppgangen, selv om søppelbøtter står rett utenfor inngangen til blokka. Vi skal prøve å selge etter jul. Nå flytter vi ut av Oslo. Blokka minner om en kommunal bolig nå, og ikke den koselige oppgangen det var når vi flyttet inn. VI kan ikke bo her lenger.

Og forresten, det er noen øst-europeere som jakter på bikkja mi. De følger etter oss, og har prøvd å kjøpe den to ganger. De fikk selvfølgelig avslag, og ble sinte som fy. Nå tørr jeg heller ikke å gå tur i mitt eget nabolag uten at mannen min er med, for de kan jo i utgangspunktet bare ta den fra meg. Jeg har ikke noe å stille opp med mot to menn, og hunden min er liten og søt, og glad i alle.

Vi er forskjellige. Jeg sier ikke at alle utenlandske mennesker er grusomme (det fins dårlige nordmenn også…), det er normale mennesker også, men det er en total kulturkræsj. Disse flyktningene som nå kommer over grensen i hopetall kommer aldri til å bli norske, uansett hvor mye dere snakker om integrering. Vi har forskjellige syn på ting, andre skikker, tradisjoner og religion. Det blir en kræsj, enten dere vil eller ikke!!!!!

Jeg leste tidligere i høst om en 77-år gammel dame i Vestby kommune som måtte flytte, fordi leiligheten skulle bli brukt til flyktninger i stedet. Det hadde vært hennes hjem de siste 18 årene. I Drangedal kommune vurderes det nå å flytte de aldersdemente som bor på et hjem, for å huse flyktninger i stedet.

Er det sånn dere vil behandle våre gamle??

Jeg leste også om de jentene som ble antastet av unge flyktninggutter. Reaksjonen på det? De blir flyttet til en annen kommune!!! That's it?? Hva er årsaken til at dere tror at de ikke vil gjøre det samme mot andre jenter i en annen kommune??? Hvorfor blir ikke de sendt rett ut igjen, i stedet for å flytte problemet videre? Dette kommer til å skje flere ganger, fordi de har et annet syn på spesielt jenter og damer enn hva vi nordmenn har. Og hvor har det blitt av de 43 asylbarna som har forsvunnet? Dere har INGEN kontroll på de. Antakelig er de fanget opp av deres egne «miljøer».

På nyhetene i går ble en flyktning intervjuet av tv2. Han var sur fordi han ikke hadde fått penger enda. Han ville ha penger så han kunne kjøpe seg sigaretter og sende penger hjem til sin mor. For det er jo faktisk tilfelle, at mye av mine skattepenger blir sendt ut av landet. Så skal de ha familiegjenforening. Da er en flyktning plutselig blitt til 10! For de får gjerne 7-8 barn.

Jeg er SKREMT av at grensene fortsatt er åpne! Dere politikere (og velgere) er med på å ødelegge landet vårt, så til de grader, og jeg kan ikke fatte og begripe at dere tillater dette. At noen få mennesker på Stortinget skal bestemme over landet til 5 millioner mennesker, og ta så fryktelige avgjørelser som dere gjør.

Flyktningene (!!??) blir automatisk et samtaleemne uansett hvem jeg snakker med for tiden. Og folk er stort sett enige. Vi er redde for fremtiden. Prioriter i alle fall familier og barn, fremfor alle de enslige mennene som kommer inn. For nei, flesteparten av de kommer ikke til å få jobb. På 10 år har antall utenlandske statsborgere i norske fengsler blitt mer enn tredoblet, og Norge har høyest utenlandske innsatte i Skandinavia. Kan det ha noe med Schengen avtalen å gjøre? JA!

Og til slutt lurer jeg på om jobben min er trygg? Eller må jeg slutte, så en flyktning får den???

Karianne Jacobsen.

Welcome to Norway!»

Jeg kjenner igjen så utrolig mye av hva hun skriver om her. Og i tillegg opplever jeg stadig økende homofobi og homohets. Dét i et land som liksom skal ha blitt sååå mye bedre på det området. Det blir bare verre og verre faktisk. For mens store deler av det norske folk holder seg hjemme bak låste dører i frykt, og resten stikker hodet i sanden sammen med Gahr Støre og Skei Grande – så herjer nye landsmenn ute i byene og gatene.

Noe å tenke på på en søndags kveld…

God førjulstid alle sammen, og takk for at dere leser!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#overgrep #overfall #vold #narkotika #dop #politikere #organisertkriminalitet #innvandrere #nyelandsmenn #politikk #innvandringspolitikk #dårligpolitikk #jul #17mai #islamisering #kulturkræsj #utlendinger #innvandrere #flykninger #voldtekt #asylbarn #østensjø #vestby #drangendal #drammen #oslo #norge #norway #welcometonorway

8 kommentarer
    1. Det er dessverre så riktig,så riktig,er å blir en skremmende utvikling,bare så synd at alt for få forstår elendigheten.

    2. Dette må vi stoppe, så pass respekt bør vi ha for Norge og Nordmenn!! Vist dette er noe dere tror vil gå over med tiden, da bør dere tenke på hvor mange NORDMENN SOM MÅ BETALE PRISEN!! Det er ufattelig at ikke regjering og storting reagerer!! Slutt å kritisere Sylvi Listhaug, det kan ikke bare være hun som har sett problene vi har i Norge idag!!

    3. Disse problemene dere har i Oslo, er egentlig ikke problemer. Jeg har bodd lenge i Oslo og kjenner Oslo godt. Og en ting som er spesiellt med Oslo, er at Oslo er en knøttliten landsby. Det er ikke en storby, det er ikke en metropol. Og derfor er det veldig enkelt å holde orden på Oslo. Byen er for liten til at man kan gjemme seg og finne på masse kødd. Man kan kjøre fra ene enden av byen til den andre på 10 minutter.
      Så alt dette tullet som Oslofolk nå har rundt seg, det skjer kun fordi ingen reagerer. Poltiet er for opptatt med å diskutere med politikere hva de skal gjøre. Og våre politkere er for opptatt med å tenke på den godt betalt jobben de skal sikre seg når de er ferdige med politikken. Det er bare tull alt sammen.
      Det vil ta èn uke å rydde opp i Oslo, hvis noe dro hodet ut av ræva og bestemte seg for å gjøre noe. Det vil ta èn uke å fange, fengsle og straffe alle kriminelle i hele byen. Fordi de har ingen steder å gjemme seg, de bor i en knøttliten by i kanten på en skog. De har ikke en sjanse.
      Men slik det er nå, så gjør de som de vil. Fordi Oslofolk er idioter. De forstår ikke Oslo, de tror de bor i en stor by og i store byer er det jo kriminalitet så det er normalt. Ja, det er normalt i byer som har 20 milloner innbyggere og som er større enn Norges land. I Oslo er det en vits. Det finnes ikke èn eneste god grunn til at det finnes kriminalitet i Oslo.
      Noen av Oslos verste strøk, ligger bokstavelig talt 70 meter unna en politistasjon. Tenk litt på det, bruk 30 sekunder på å spørre deg selv hvordan det er mulig i en liten landsby.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg