Blir litt rørt – er så koselig ❤

I helga var vi på middag hos et vennepar på «fjellet» her, og vi fikk blant annet servert en spesiell rett som man bruker å servere i jula i deler av Italia. Var godt det, forsynte meg to ganger jeg 😜

Og en dag i romjula er vi invitert til ei venninne, min «søster» oppe i bakken her. Da tror jeg det blir meksikansk mat 😜

Andre juledag er vi invitert til et vennepar her nede «på flata». Middag med opphav fra samisk kultur, og en smak av polsk drikke. Var der i fjor, samme dag, og snakket om å gjøre det til en tradisjon 😜

Femte dag jul skal vi til en god venninne i Oslo på middag. Hun skal bestille noe godt, så skal vi kose oss med god drikke etterpå 😜

Det er så koselig å bli bedt bort, og det er så deilig å ha slike venner. Jeg har bestandig likt å bli kjent med nye folk, «få nye venner», men i dag er jeg veldig takknemlig for de vennene jeg har, de som virkelig er venner – jeg er så lei av falske rasshøl, så nå gidder jeg egentlig ikke mer, og føler meg veldig vel med det 😜

Så tusen takk til våre virkelige venner, godhjertede, ærlige og inkluderende – dere vet hvem dere er, og jeg setter uendelig pris på dere 😘

Nyttårsaften må vi bli hjemme med jentene, kalkunen er kjøpt, så da skal jeg fylle og steke den, serveres med tilbehør og hjemmelaget saus 😜

Vår gode venninne oppe i bakken her, min «søster» kommer, og her er mat og plass til flere – så mine venner, noen som ikke er opptatt nyttårsaften? Si fra da! 😜

Dette blir en fin jul, og en flott avslutning på året, og jeg koser meg veldig med det. Takk mine venner ❤

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#venner #jul #middag #kos #nyttår

6 kommentarer
    1. Koselig å lese ❤
      Det er alltid koselig å bli invitert til noen, noe jeg selv savner. Jeg har i år æren av å lage jul til noen som ikke har noen å være med og jeg er såååå stressa. Midt i flytting og alle krever noe hele tiden og mer stressa blir jeg. Opp i skogen å hugge juletre alene må jeg også jeg går jo snart rundt meg selv, men koselig skal det bli. Det er uansett hyggelig å lage til jul så noen får en trivelig opplevelse, så har besøk av 5 stk fra lille julaften til 2dre dag, gru-gleder meg. 1ste gang mine egne juletradisjoner bygges 😍
      Ønsker dere en trivelig jul og romjul, kos dere masse 😍

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg