Jeg er skremt, uansett hvilken «sannhet» som stemmer!

Her om dagen leste jeg bloggen til FrP-entusiast Lena Andreassen, innlegget: «Farmen-deltaker avslørt som hundesvindler», og jeg ble rystet. Følte avsky mot kvinnen hun skrev om, rett og slett.

Så la Lena ut et nytt innlegg: «Farmendeltaker kastet hundevalper som grisefor», og det gjorde ikke saken noe bedre. Jeg tenkte at denne farmen-deltakeren skulle fått en real omgang med juling før livstid fengsel.

Det neste jeg leste var i bloggen til Forbipolene, som er min favorittblogger for tiden. Jeg har snakket med dama, og vet hun gjør research før hun legger ut alvorlige samfunnsinnlegg. I sitt innlegg tok hun Farmendeltakeren i forsvar: «Rystet over ondsinnede rykter».

Videre er flere innlegg kommet. Lena Andreassen la ut følgende innlegg: «Anmeldt av dyremishandleren», etterfulgt av innlegget: «Alle lyver». Blogger-Lena skriver at hun står for sine ord, og at hun ikke frykter noen anmeldelse.

Siste jeg leste var fra Forbipolene: «Blogger anmeldt, risikerer 2 års fengsel og saftig bot».

Det var det siste. Lena har vært stille en stund, og Forbipolene raser. Jeg sitter spent og lurer på hva det neste er vi får høre om denne saken. Uansett sannhet, så er hele greia forferdelig. Både det å være en grusom dyremishandler, og å bli uskyldig anklaget, er helt forferdelig.

Siste ord er ikke sagt..

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#lenaandreassen #farmen #farmendeltaker #farmenline #linesuomalainen #hunder #hundemishandling #dyremishandling #forbipolene #helenedalland #blogg #blogging #blogger #bloggere #bloggerkrig #blogwars

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg