Slo meg i hodet

Det var superhyggelig på middag og ute på byen i går.

I fjor, andre juledag, ble vi invitert på finnebiff til noen vi hadde nylig blitt kjent med. Vennskapet har bare vokst, og ettersom det var så trivelig som det var, så fant vi for godt å prøve lage tradisjon av sammenkomsten.

Det ble slik at vi storkoste oss i går med en perfekt middag, deilige drinker ble laget, og det var utvilsomt en bra kveld. Tradisjonen tro, så var det så bra at vi fortsetter å bygge på den neste år.

Så tok vi turen ut på byen. Ingen kan svare for morsomhetene der, men jeg kan med handen på hjertet si at jeg hadde en bra kveld. Helt max!!

Var på Unique..

Selvfølgelig møter en litt av hvert når en er på byen, og av alle mennesker så møtte jeg vedkommende som driver sportspuben i veggdyrgaten. Han var sinna for mitt blogginnlegg og tok det tydelig personlig.

Som jeg gjør i 99% av tilfellene når jeg er ute på byen kveldstid, så kjøper jeg meg øl, eller noe gift å drikke, så setter jeg meg ute med røyk under varmelamper og prater med folk. Det gjorde jeg i går også. Plutselig var det noen som slo meg i hodet fra siden. Det var han. Så satte han seg ned ved bordet der jeg og venner satt. Først var han ufyselig og sa jeg hadde problemer og var syk i hodet.

Men hvem sier slikt til folk?!

Toddi, eller noe sånt..

Så tok han seg sammen. Et par personer reagerte på at han slo meg i hodet. Noen reagerte på at han satte seg ved «vårt» bord. Så det var vel greit å roe seg ned å være hyggelig. Så tre poeng til han for det. Men fremdeles på minussiden. Vi ønsket hverandre en trivelig kveld, så gikk han.

Men hva mener dere, er det greit å være slik mot folk hvis man avslutter på en hyggelig måte? Jeg kunne ikke gjort det…

Snuppen min mener at jeg burde fiket til han, andre mener jeg burde anmelde for sjikanering. Har jo blitt noen episoder fra da svigermoren hans begynte med sine krenkelsesforsøk, til i dag.

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#bytur #finnebiff #venner #andrejuledag #romjul #drinker #unique #sportspuben #helaften

10 kommentarer

Siste innlegg