Vi har snakket om å flytte..

De av dere som leste mitt forrige innlegg har fått med dere situasjonen mellom meg og en av naboene som bor i samme oppgang her. Hvordan han har utsatt meg for trusler, banket dama si og presset henne ut av leiligheten sin, og attpåtil skrevet kontrakt med huseieren vår om å få leie videre her.

I dag etter at snuppen min var ferdig på jobb så snakket vi om situasjonen, og at det kanskje er på tide at vi begynner se oss om etter et annet sted å bo. Vi vet jo at huseier skriver treårskontrakter, og tre år er uaktuelt å leve under omstendigheter som det har vært her. Vi skal skrive ny kontrakt i år, da er det tre år siden forrige gang. Men vi får se på det. Man har ikke mye lyst til å betale mange tusen i husleie hver måned til en som ikke bryr seg om annet enn penger, og faktisk velger å leie ut til voldelige psykopater.

Jeg må innrømme at hvis vi flytter så blir det trist. Det tar tid å gjøre et sted til sitt eget. Kjøpe møbler og inventar tilpasset leiligheten og så videre. Ni år har vi bodd her, så det har jo faktisk blitt hjemmet vårt. Vi har mange fordeler med å bo her. Men vi har jo alltid visst at vi må flytte en dag.. har bare alltid trodd at det skulle være av mer positive årsaker.

Så sånn er det.. 😢

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#galnabo #kyniskhuseier #flytte #leilighet #ethjem #hjem #vårthjem

4 kommentarer
    1. ÆSJ!!!! Ikke ofte jeg bruker slike sterke ord…men:jeg hater sånne folk som husverten deres :/ og jeg skjønner dere tenker å flytte. Selve flytteprosessen er jo et mareritt,og når man har bodd seg inn et sted i såpass mange år…. men å ha en slik som nærmeste nabo,og huseier som godtar det..faen ikke verdt det asså…. litt av ei avgjørelse å ta …. klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg