Drømmen om en sang – min sang!

Som barn drømmer mange om å bli kjendis, for eksempel sangstjerne eller skuespiller. Jeg gjorde det, men drømmen endret seg, eller, berømt har jeg ikke lyst å bli. Ikke på det nivået ihvertfall. Men jeg har lyst å spille inn en sang, og en film.

Hahaha.. hadde blitt skikkelig originalt ihvertfall. Med tanke på min stemme, og mitt utseende.

Har jo fått oppfylt en liten prosent av denne drømmen. Tror jeg. Får se når filmen «Barn» med Henriette Steenstrup kommer ut. Jeg var med på innspillingen der i flere dager. Steenstrup er rektor i filmen, jeg er lærer.

Skulle gjerne hatt en rolle av betydning, der jeg sier noe, blir lagt merke til, og husket. Men men, som sagt, jeg har fått gjennomført en liten prosent av denne drømmen. Det er mer enn mange får. Og det var kjempemoro.

Så var det drømmen om å spille inn en sang. Jeg skjønner jo nå at det måtte blitt med en slik effekt at stemmen blir endret. Hahaha.. men samme det, så lenge sangen hadde vært min, i sin helhet. Tekst, melodi og sang.

Det er så pussig. For her om dagen ramlet en melodi inn i hodet mitt, og jeg aner ikke hvor den kom fra. Og det kom ord også. Så jeg skrev ned ordene, og nynnet melodien inn på mobilen min. Videre vet jeg ikke hva som skjer.. må først finne ut om det er mine ord og min melodi, jeg tror det, men etterhvert kom tanken om at det kan være noe jeg har hørt. Har de siste dagene sett nesten fire hele sesonger av serien «Nashville». Kanskje det har noen betydning.. men vi får se, om det en dag blir en sang..

De drømmene, de drømmene 😜

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#film #skuespiller #sang #sanger #artist #drøm #drømmer #barn #henriettesteenstrup #låtskriver #statist #tekst #melodi

4 kommentarer
    1. Hei. Jeg har jobbet som statist og smårolleaktør i 18 år, hatt flere roller med replikker (Lilyhammer sesong 1, Hotel Cæsar osv). Har også vært med i Barn, men kun en dag. Så om du ønsker flere roller osv kan jeg gi deg noen tips. På det meste gjorde jeg 3-5 oppdrag i uken (2011) og får fremdeles veldig mange tilbud, selv om jeg riktignok er mer opptatt nå som jeg har fått to små barn.

    2. Julianna: Tar gjerne mot tips, synes det er moro med statist og småroller. Artig at du også var med i Ringvirkninger. Og filmen Barn var jeg også med i, tre dagers innspilling, jeg var lærer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg