Strømsø Sportspub Drammen

Jeg var en tur i Oslo der jeg ble stående å høre på et gjeng som kritiserte Drammen og utelivet i byen her. Blant annet ble Sportspuben nevnt, og da tenkte jeg «aaah, jeg skjønner» og måtte spørre disse menneskene hva greia var. De hadde da vært på gjennomtur i Drammen og stoppet på denne puben for å ta en øl. Det var ikke vellykket fordi andre gjester var overstadige beruset, og det ble ikke tatt hensyn til andre tilkommende gjester da de overstadige tydelig var stamgjester. En stamgjest hadde medbrakt en halvflaske på innerlomma, og det ble rett og slett ignorert av de ansatte på jobb.

Dette var hva jeg ble fortalt. Og jeg tviler ikke. Jeg hadde et par lignende episoder der før jeg ble nektet å drikke der fordi jeg hadde snakket/skrevet negativt om stedet offentlig. Jeg antar det var derfor jeg ble nektet siden jeg aldri har fått oppgitt noen grunn. Jeg bare plutselig var nektet, og jeg har ALDRI vært overstadig de få gangene jeg var innom der, ikke har jeg oppført meg dårlig der, og ikke vært full der egentlig heller.

Men jeg har sittet der og noen har tømt medbrakt (Mintu) i ølet mitt. Jeg har sett folk sniffet på do der, og jeg har blitt skjelt ut av betjeningen helt uten grunnlag. Snuppen min var med innom en kort tur en gang, da ble han etter han forlot fremstilt av samme betjeningen å ha stjelt mobilen til venninnen vår. De sa de så den aktuelle mobilen ved siden av han før den forsvant, noe som er umulig da han dro en time før mobilen forsvant og på den tiden var hverken mobileier eller mobil ved det bordet.

Utklippet jeg har bilde av her er er en episode nylig, forrige helg, på Sportspuben. Et så lite utested, med kamera, der stamgjester blir sjenket overstadige, dop blir langet, gjester blir stjålet fra, funnet avsvimt, nedslått på do med kutt i hodet.. det er totalt uprofesjonelt!

På tide at noen reagerer?!

Følg Bunny Trash på Facebook: https://m.facebook.com/groups/338375326358445

#uteliv #utelivdrammen #strømsøsportspub #sportspuben #drammen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg