Hit skal snuppen min og jeg på fredag ❤

Denne restauranten har vært i over 16 i Norge. I fjor ble det endringer på kjøkkenet da deres meget anerkjente kokk bestemte seg for å starte opp eget sted. Men restaurantens suksess dalte ikke av den grunn, det heter seg at maten er fremdeles kunst av samme kvalitet – om ikke bedre.

Restauranten er best i Norge på sitt felt, og elite i Europa. Finnes i Michelin-guiden. Personlig har jeg aldri vært der før, så derfor er jeg i skyene nå. Jeg har alltid hatt lyst. Nå endelig, førstkommende fredag.

Det blir en «allnighter» for snuppen min og meg. Vi drar inn til Oslo for å titte og shoppe litt, så drar vi å spiser på denne restauranten sammen med et venninnepar. Så blir det drinker og tequila og ut på livet i tigerstaden 😉

Gleder meg sykt masse!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#oslo #restaurant #michelin #date #tigerstad #uteliv #party

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg