En fantastisk smaksopplevelse i godt lag!

Bare en liten time siden vi kom hjem etter et fantastisk deilig døgn i Oslo.

I går formiddag dro jentene til sin gode tante Tulla, og snuppen og jeg til Oslo. Først foretok vi litt shopping på Oslo City hvor jeg fikk kjøpt meg ei kul tykk skjorte og en hvit Kampfisk. Så dro vi til Cæsar bar og kafé og tok oss en Pepsi og Mokka. Videre dro vi på dobbel-date til Alex Sushi.

Maten på Alex var helt fantastisk. En opplevelse for seg selv. Vertinnen var superhyggelig, flink, blid og serviceminded. Og selskapet, de to jentene vi var sammen med var perfekte for en dobbel-date på Alex.

Skal helt klart tilbake til Alex snart. En opplevelse jeg har hungrer etter i mange år, og det innfridde til alle forventninger og en hel del til. Tenker bildene forteller mye, de er ikke stjålet på nettet. De er mine.

Etter Alex dro vi til Tøyen, hjem til jentene og koste os med drinker og Tequila. Bildet over er kunst laget av disse jentene. Fra «Peel»-prosjektet de jobber med. Fantastiske bilder, videosnutter og musikk som skal bli en utstilling. Jeg skal på den utstillingen, jeg digget «Peel»-prosjektet deres.

På natta ble det en tur ut i Oslo by. «Jæger» og «London Pub». Baconburger til nattmat, så gikk vi til sengs.

Ja til livet!! ❤

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#oslo #oslocity #cæsar #londonpub #jæger #alex #alexsushi #peel #peelproject #kunst #kunstfoto #etherligdøgn

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg