Drammen i dag: DERE KJØRER VEL IKKE BIL I BLINDE??!!

Jeg hadde gledet meg til i dag. Begynne på malekurs igjen, få terapi og behandling, og komme tilbake i en bedre hverdag. Men da jeg gikk ut døra mi hjemme var det ren og skjær galskap jeg møtte..

Joda, det var kommet litt snø. Ja tenk det, SNØ I NORGE!! I ALL VERDEN!! Hvordan kunne det skje??? 😳😱

Jeg har en høy grad av søvn apné (OSAS), og sliter veldig med det. Så det er tungt nok for meg når jeg har avtaler på morgenen. Jeg har fått tildelt TT-kort, og ringte etter taxi. Der fikk jeg beskjed etter å ha ringt i nærmere et kvarter at der var over en time å vente på bil. Så jeg droppet det, og gikk til bussholdeplassen. Der kom ingen busser, så jeg begynte å gå.

Jeg var pent nødt til å gå på veien, for det var ikke fortau å gå på. Så veien min til og fra var et langt mareritt, men egentlig ikke pga snøen, men pga hvordan folk oppførte seg!!

Underveis i dag lærte jeg også at det ikke gikk tog heller. Altså, samfunnet, byen Drammen var stoppet helt opp pga denne snøen som hadde fått lagt seg. Wow!! Jeg har sett mye mer snø enn dette uten at samfunnet har stoppet opp på denne måten, og jeg synes det er latterlig hvor lite beredt kommune, trafikkselskap, kollektiv og så videre er.

Tenk en by i NORGE!!

Men som sagt, det var ikke det verste. Det verste var folk!!

BILISTER!!!

Joda, jeg har opplevd i sørpeføre at biler kjører forbi uten å ta hensyn. Der de heller skulle senket farten setter de den heller opp. Så i stedet for å senke fart slik at en ikke spruter søle opp etter legger og lår på fotgjengere, så gasser de på og spruter skitten søle over hele meg og hvem det måtte være, rett i ansiktet! Dritsekker!!

Og i dag. Ingen fortau å gå på. Fortau fylt opp med snø fra før, som i tillegg har fått snø brøytet fra veiene og opp på fortauene. Hvor skal man gå?? Hvor i H.LVE.E skal man gå???!!

Jeg hadde intet valg. Jeg måtte jo gå i veikanten. Helt inntil fortauet. Og mange av dere dumme bilister fløyter og tuter på meg!!! Kjefter og viser knyttneve??!!!

Hva faen feiler det dere???

DERE SER JO MED EGNE ØYNE ATJEG IKKE HAR NOE VALG!!

DERE KJØRER VEL IKKE BIL i BLINDE??!!

EGOISTISKE DUMME DRITSEKKER!!!

Tror dere at jeg er magiker og bare kan trylle meg selv fra A til B?? At jeg har en hemmelig transportal jeg nekter å bruke for å være trassig?? Tror dere jeg går der for å plage dere og være vanskelig?? IDIOTER!!

Hvem faen tror dere at dere er??!!

Og jeg har vel heller ikke skyld for at det snør eller ikke blir brøytet fortau!

HALLO I LUKE TO!!!

Det ble en tung tur til malekurs, terapi og behandling. Det hele tok virkelig på.

Så kom jeg meg nesten hjem da. Og her var det jo ikke brøytet. Som vanlig var det jo en bilist som i sin egoisme tror han eier verden og at alt handler om han, og skal tilrettelegges han. Parkert bilen midt i gården her slik at det ikke kunne brøytes. Her står et stort skilt PARKERING FORBUDT. Men bilister er visst hevet over alle lover og regler, de har ÉN regel: Å GI FAEN I ALLE ANDRE!!!

All ære til dere bilister som ikke oppfører dere slik!

Takk for at dere leste utblåsningen min!

Ja til bilfritt sentrum!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#snø #kollektiv #kollektivtrafikk #snøidrammen #snøinorge #kollektivtransport #bil #biler #bilister #drammen #jævlabilister

2 kommentarer
    1. Jeg føler med deg! Jeg skulle bare en liten tur på butikken, og ble også tutet på og et par ganger nesten påkjørt. 🙁 det er faktisk ikke mulig å bruke fortauet når det er 1,5 meter snø og brøytekanter på det!
      Tilogmed en buss durte forbi i full fart og forsøkte på ingen måte å svinge litt unna…
      noen få bilister svingte litt ut, og det er jeg glad for-det finnes faktisk noen få som forstår at fortauet ikke kan brukes når det er «borte» 😉
      Håper du fikk noe ut av behandling og malingen uansett, da <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg