De første dagene etter operasjonen.

I går da jeg våknet følte jeg meg bedre, og nå i dag enda litt til – etter operasjonen forrige torsdags morgen.

Torsdags kveld var helt for jævlig. Brannbiler, sirener og kraftige smerter ikke bare i øret, men i hele hodet. Det var det som var verst da.

De neste dagene var det egentlig det å ha mistet smakssansen som var det verste. Men å ikke høre og å ha en forferdelig balanse, altså å ikke ha balanse, ble da det verste.

Det har føltes som om jeg har fått en real omgang juling, eller blitt påkjørt av en bil. Slik er det enda i dag, én uke etter operasjonen.

Jeg går enda med «tampong» i øregangen og bandasje utenfor. Penicillin tre ganger om dagen, men ikke smertestillende. Smertene er konstante, men moderate/svake, med unntak når det plutselig kjennes ut som om noen stikker en syl inn i øret. Det gjør sinnsykt vondt, jeg skvetter og blir «redd», men varigheten er bare et halvt sekund og det skjer et par tre ganger om dagen.

Det verste nå er den konstante kløen. Inni øret, bak øret, rundt øret, under bandasjen klør det intenst og konstant. Verre enn psoriasisen i hodebunnen. Jeg har bare såååå lyst til å røske av meg bandasjen og dra ut tampongen og bare pelle og klø, hahaha..

Ser lys i enden av tunellen nå da.. i dag er det den 25/1, bare fem dager til kontroll på sykehuset og bandasje og tampong skal fjernes 😁

Nå skal jeg til NAV. Var i går hos Skatteetaten. Må få ordnet opp i det som manglet på utbetalingen min nå sist. Synes det er sykt teit at den enkelte bruker og klient hos NAV er selv nødt til å ordne opp etter feil hos Skatteetaten (les:her). Slik formen min er og har vært siste uka så kunne ikke dette hendt på et mer upassende tidspunkt.

Men det er jo typisk da, og må gjøres hvis en skal få betalt legeregninger, medisiner og få litt mat i kjøleskapet..

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#operasjon #øreoperasjon #skatteetaten #nav

2 kommentarer
    1. Ønsker deg fortsatt god bedring,men vil samtidig få si at dette er typisk NAV,tror de burde gått tilbake til det gamle systemet hvor trygdekontor var ett,arbeidskontor ett annet etc og penn og papir,var ikke slike feil den gang 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg