Har dere sett den nye DNB-reklamen «Ringvirkninger» som jeg er med i?

Mobilen begynte å plinge tidligere i dag, og flere venner fra rundt om i landet har lagt merke til noe som såvidt merkes. Nemlig meg, haha..

Siden jeg ikke har TV-kanaler selv så har jeg ikke fått sett den. Jeg søkte på «DNB Ringvirkninger» på YouTube og nettet generelt, men jeg fant bare denne snutten.

Ser dere meg? Link: DNB Ringvirkninger

Gleder meg til å se hele reklamen. Eller gjør jeg det? Blir jeg flau?? Det ble jeg av den forrige reklamen jeg var med i. Måtte se den flere ganger for meg selv for å akseptere meg selv i den og at den er lagt ut på offentlige massemedier.

Anyway, husker veldig godt innspillingen av Ringvirkninger. Det var moro, men utrolig vondt i beina når det var over. Det var den lengste dagen jeg har vært på sett ever. Vi var 123 stk som skulle inn i en «one-take». Altså alle inn i samme klipp, noe som er veldig vanskelig da det alltid er en som ser i kamera, kommer inn på feil tidspunkt osv.

Teamet var fantastisk. God lunsj og middag, masse snacks og godt humør underveis. Jeg var «alarmoperatør». Ja, det var kjempemoro. Gru-gleder meg til å se hele resultatet!! lol

Noen som kan sende hele reklamen til meg?? Hadde satt pris på det 😁

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#dnb #ringvirkninger #reklame #alarmoperatør #dnbringvirkninger #statist #onetake

4 kommentarer
    1. Jøss så gøy, der var jeg og med – rad 3, blå genser med mønster. Du ser meg på bildet 🤣 kult å plutselig treffe på kollegaer. Gjør du dette ofte? Kan godt sende meg en mail, og sjekk gjerne ut bloggen min 😊 vi snakkes!

    2. Julianna: Hei, ja moro moro. Vil ikke si ofte, men det ble litt siste halvåret av 2017. Skal sjekke ut bloggen din Julianna – ha en fin kveld så sees vi plutselig 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg