Don’t walk alone.. (Love Song Tribute)

Her hadde jeg egentlig lagt ut et dikt som jeg hadde bygget videre på fra en annen bloggers dikt. Jeg leste hennes dikt i natt, likte det, og begynte gjøre endringer. Det var ment som en «tribute» til bloggeren hvor jeg skrev nederst i innlegget hennes navn og link til bloggen hennes.

I morges sendte jeg henne melding og fortalte dette. Så for at hun skulle få lese det, så la jeg det ut her i dette innlegget. Det gjorde jeg for at hun skulle se oppsettet riktig, for det endrer seg hvis man bare kopierer teksten og sender på innboks.

Hun likte det tydeligvis ikke. Jeg var nesten helt sikker på at hun skulle like det, ihvertfall bli litt smigret. Men jeg totalbommet.. Hun begynte å skrive om det juridiske ved å «ta» en tekst, hun kontaktet blogg.no og hun begynte å skrive om payments.

Jaja, hadde noen likt mine tekster og ønsket jobbe videre på dem så hadde jeg tatt det som et kompliment, slik jeg mente det som – og jeg hadde bare sagt «go ahead»!!

Var veldig fornøyd med diktet!

Men storm i vannglass gidder jeg ikke!

Forresten var det slik Madonna og Prince laget tekst og melodi til «Love Song».

Madonna & Prince – Love Song (Spotify)

Madonna & Prince – Love Song (YouTube)

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#dontwalkalone #bipolar

#bunnytrash

#madonna #prince #lovesong

#tribute

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg