Nå syrebehandles jeg!!

Som mange av dere vet så barberte jeg hodet mitt et par tre uker før jul. Det i håp om å bedre min psoriasis. Jeg håpet at den flytende Diprosalic som jeg bruker i hodebunnen ville fungere bedre uten å trekke inn i håret. Jeg håpet at lysbehandlingene jeg tar ville hjelpe på. Og jeg håpet at disse «kakene» jeg plages med ville ha godt av å få mer luft.

Joda, det funket. Dagen etter jeg skinnet meg så var utslettene allerede mye bedre. Men det varte bare en uke, så begynte flekkene å bli kaker igjen.

Tilbake kom også kløen, og blod under neglene.

Jeg har hatt psoriasis i store kaker over hele kroppen. Det er kun høyre arm som ikke har vært utsatt. Ved hjelp av cirka hundre sollysbehandlinger på hudpleiesenter har jeg blitt kvitt alt på kroppen unntatt noen prikker bakpå en legg, på et kne og enda mindre prikker på et av lårene. Og én liten prikk på magen.

Etter å ha prøvd mange typer kremer og salver, vitamintilskudd og så videre så prøver jeg nå noe nytt. De siste rådene jeg har fått er å spise kapsler med selolje og syrebehandling. Så nå prøver jeg syrebehandling.

Jeg har igjen fjernet alt håret. Så har jeg smurt inn alle «kakene» i hodebunnen og de flekkene jeg har igjen ellers på kroppen.

Dette skal virke til i morgen. Så skal jeg vaske dette vekk med såpe, og deretter dra på hudpleiesenteret å få sollysbehandling. Så får vi se.

Må vel gjentas noen ganger.. holder dere oppdatert!

Noen andre som har prøvd dette?

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#psoriasis #diprosalic #lysbehandling #hudpleie #sollysbehandling #syrebehandling #salisylsyre #vitaminyilskudd #selolje

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg