Nå skal vi konverteres til Islam! 🤬

På postkassen min er det klistremerke der det står «reservert» mot reklame. Det fungerer (stort sett), og det er jeg glad for. Jeg synes at man burde respektere hverandres ønsker og ikke prakke på hverandre ting man har null interesse for.

Det er ikke slik at jeg bryr meg så meget om at det kommer reklame i postkassa, men at den skal fylles med søppel hver dag er unødvendig på mange måter.

En annen ting er å bli prakket på religioner, ideologier, kort fra «sekter» og så videre. Og for eksempel informasjonshefter om lovlig barnehandel.

Les: Lovlig barnehandel i Norge

Ikke nok med at man blir stoppet på gata et par ganger i året av Jehovas Vitner, og at de tropper opp på dørene til folk. Ved et tilfelle stod plutselig en mann midt på gulvet i lekerommet i barnehagen jeg jobbet. Der skulle han «forkynne» til oss. Hadde mest lyst å reise han dit der risen gror, men vi fulgte han vennlig ut døren han kom inn. Noen ganger slipper de et sånt lite kort i postkassen her. Om Vakttårnet og møter. Jeg bruker gjøre det enkelt, riste på hodet og kaste i søpla.

Men nå kjenner jeg at jeg begynner bli noe provosert. Her i byen er det seks-sju lokaler og bygninger som brukes som Moské. Rett ved her jeg bor er bygget som var ment som «Ungdommens hus» i bruk som Moské. Slik har det vært i flere år nå. Det eksisterer helt sikkert flere uoffisielle Moskéer her også. Og jeg vet at det er planlagt å bygge nye. Blant annet ble et kapell solgt til et muslimsk par for at de skulle bedrive «veldedig arbeide med barn, unge og eldre mennesker».

Les: Landfalløya Kapell

Les: Rev ned korset og gjorde bygget til moske

Og den planlagte byggingen av «stormoske».

Les: Stormoské skal bygges (Fjell/Drammen)

Så dumpet det ned i postkassen her et hefte på seks sider med tekst på begge sidene. Overskriften lyder «Bønnetider for Drammen». WTF??!! Her står bønnetider for hver dag, klokkeslett, hele året og adresse til to moskeer her i Drammen og en i Lier.

«Bønnetider for Drammen»?? For Drammen?? Så nå er det avgjort at hele byen skal konverteres inn i denne ideologien. Drammen er ikke norsk lengre?? Denne propagandaen er skremmende!!

Én by av gangen – Norge er ikke stort!

Hadde det vært opp til meg hadde vi fjernet og lagt inn forbud mot moskeer og all islamsk praksis i Norge!! Håper noen tar til vett og gjør at vi får gjennomslag for et slik forbud på tinget!

I mellomtiden får jeg ordne et nytt klistremerke til postkassen min, for søppel som dette må jeg be meg frabedt!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#reklame #neitilreklame #reservasjonmotreklame #post #religion #ideologi #barnehandel #stormoske #lovligbarnehandel #jehovasvitner #vakttårnet #moske #islam #muslimer #islamister #islamister #propaganda #bønnetider #lier #drammen

10 kommentarer
    1. Hehehehe denne var jo utrolig morsom.. tror hun/han som har skrevet dette ikke er sååå skolelært..
      Muslimer har bønnetid utifra solens ståsted på himmelen, så bønnetidene i Drammen er annerledes enn bønnetidene for Kristiansand feks.
      Jeg er veldig glad i å ta bilder av soloppgang og solnedgang … da er faktisk disse skjemaene veldig praktiske 😂
      Men ellers har det ikke noe med islamisere Drammen å gjøre..
      Take a chillpill, read some books..

    2. Melli D: Takk for ditt innslag, du kan kanskje forklare hvorfor moskeene produserer og sender ut disse? Og du kan vel samtidig forklare hvorfor muslimer kjøper kapell og oppgir at bruken er til «veldedig arbeide med barn, unge og eldre mennesker», når fakta er at de kjøper opp lokaler til moskeer?!
      Jeg har lest en del bøker, så du kan vel vise meg til de bøkene som forklarer dette?! Kanskje du knasker pillere, men jeg foretrekker å være nykter, da får man med seg hva som skjer.

    3. Til Melli D, hva er du for et menneske??? Dette er ikke morsomt i et sekund!! Jeg bor i Drammen, og måtte flytte fra mitt nabolag fordi det ble for farlig, tre muslimske gutter prøvde å voldta meg og dem og gjengene står på fortauet på hjørnene hver kveld og selger narkotika, stjeler og lager bråk. Så til helvete med dem og moskehelvettet deres!!! 😡😡😡😡😡😡

    4. Lene: Bodde du i Tollbugata..? Trist å høre hva du har gått gjennom, håper det går bra med deg. Takk for at du la igjen kommentar her, og velkommen tilbake.

    5. ja det er morsomt at bloggeren skriver “«Bønnetider for Drammen»?? For Drammen?? Så nå er det avgjort at hele byen skal konverteres inn i denne ideologien. Drammen er ikke norsk lengre?? Denne propagandaen er skremmende!!” når det ikke har noe med det å gjøre. Det MÅ stå bønnetider for Drammen, fordi Bønnetidene i en annen by er annerledes…
      Det som er synd er at bloggeren har gode poeng, det er ikke riktig at et kapell blir kjøpt opp og brukt til noe annet, det er ikke greit at kommunen har gjort en ræva jobb og bosatt for mange flyktninger i samme “gate” istedet for å spre dem litt mer så det ikke blir slik som det er i Drammen. Men ta heller å skriv et innlegg med riktig fakta og få frem poenget enn å ha det der som punchline… Det er nok fakta her til å ha nok av riktige punchlines enn å vise at man tydeligvis ikke skjønner hvorfor sola går ned til forskjellige tider på forskjellige steder her på kloden..

    6. Roger Endre, jerkin dessverre ikke svare deg på dine spørsmål, men kan sin min mening og hva jeg synes og tror:
      de har vel produsert dem så de som skal be kan følge tidene, er vel samme som kirken her jeg bor legger info med tidene for Gudstjenestene sine.
      (Men jeg synes nå ikke disse moskeene skal sløse så mye papir på å dele ut til absolutt alle rundt seg, de bør heller sette dem ved inngangen så de interesserte kan ta. Evt. bruke pengene på en nettside…Kanskje de har for mye penger å rutte med siden dem kan sløse slik? kanskje du bør skrive noe om det?)
      Hvorfor de skal bygge flere moskeer vet jeg heller ikke, synes det er for mye fra før, men nå er det slik at det er vedtatt alle har rett til å følge egen tro og religion, så da får dem vel lov til å ha moskeer også. Det er vel for mange muslimer i Drammen siden dem fyller hele 3 stk rundt der du bor og trenger enda flere.
      Jeg tenker at noe er gått galt i fordeling fra asylmottak til fast bosetting … Flyktninger bør bli fordelt bedre…
      Å lyve om bruken er ikke bra . Foreslår dere klager det inn til kommunen, og har en underskrifts kampanje. Ikke sikkert de rette folkene er klar over hva kapellet egentlig brukes til… Kapellet må brukes til det det er godkjent og regulert til. Ellers bryter dem norsk lov.

    7. melli D: Jeg trenger ikke noen bønneliste fra moskeer for å vite når sola går opp og ned. Og hva er poenget med å legge dette i postkassen til oss vantro?? Vi har norske kristne navn! Det er det som er poenget, hvorfor prakkes Islam på oss??!! Hva de må ha på listene i moskeen er deres sak, men dette har de da altså sendt til våre hjem!!! Ikke si at det er fordi de ønsker å fortelle om sola! Skjerpings..

      Hele innlegget her er riktige fakta, og setningene du henviser til er spørsmål. Du kjenner til spørsmålstegn?? I dette huset er det 12 leiligheter, aldri bodd muslimer her, kommer aldri til å flytte inn muslimer her, såfremt ikke huset blir solgt.

    8. Melli: Så du sier at de sender disse listene til våre norske hjem for at vi skal følge muslimske bønnetider?! Og dette er ikke propaganda eller forsøk på islamisering?? Du må gjerne synse, anta, mene og tro, men denslags hører ikke hjemme her som argumentasjon. Det var du selv som nevnte arven må følge fakta. Fakta er at det er langt mer enn tre moskeer her, kanskje greit å vite før du uttaler at ingenting ved dette har med forsøk på islamisering å gjøre. Du skriver jo også selv at det som er gjort er brudd på norsk lov. Altså har dem ikke respekt for Norge, det norske folk eller norsk lov. Sharia!!

    9. Synes det er ufint at noen som heter Melli skal uttale seg om og ikke være skolelært, som ikke engang vet betydningen av spørsmålstegn. Stein i glasshus. At muslimene prøver å ta over Norge og Europa, det er det ingen tvil om. Bodde på Strømsø ja.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg