Årets første oppdrag – filmen «Om det uendelige».

Nå sitter jeg i Filmparken ved Jar. Har hatt en pause fra statist- og smårollejobber. Først og fremst fordi jeg barberte av meg håret for litt tilbake siden og prøvd syrebehandle psoriasis i hodebunnen. En annen grunn er masse snø og vinterkulde. Men nå er jeg altså her etter å ha blitt oppringt og har fått statistrolle i Roy Anderssons film «Om det uendelige». Hadde egentlig søkt om å spille krigsfange, men det kan se ut som jeg blir nazist. Vi får se..

Moro er det jo nesten alltid å være med på opptak, er veldig spent i dag siden det er kaldeste perioden denne vinteren. Skjebnens ironi.. Har en mistanke om at det er folk som har trukket seg fra denne innspillingen siden den er ute i kulda. Er jo litt forunderlig at jeg fikk være med her siden de i utgangspunktet ville ha statister på ca 30 år.. jeg skrev i søknaden at jeg er en 30 år gammel 40 åring, hehe..

Regissøren er som skrevet Roy Andersson. Han er en svensk filmregissør, uteksaminert fra Dramatiska institutet i 1969. Mesteparten av sin karrière har han hatt regi på over 400 reklamefilmer og 2 kortfilmer. Av langfilmer står han bak totalt fire de siste tre tiår. Han siste film er den prisbelønnede «Du levande» fra 2007.

Personlig har jeg ikke noe kjennskap til han eller hans arbeide fra før, men at han fikk pris for sin forrige film er jo lovende.

Vel.. nå er det bare å vente, noe må jo skje snart. Skrives senere 😉

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#filmparken #jar #statist #smårolle #opptak #filminnspilling #royandersson #omdetuendelige #dulevande

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg