Fått dato for neste operasjon.

I dag har jeg vært på malekurs. Og fordi jeg har lyst å dele noe hyggelig på bloggen min, så er jeg veldig frister til å legge ut bilder av maleriene jeg holder på med nå. Det er en serie på tre som jeg kaller «Nakendans». Men selv om jeg er fristet så gjør jeg det ikke. Jeg skal holde maleriene mine unna bloggen til etter jeg har hatt dem på utstilling i oktober.

Etter malekurset var jeg hos terapeuten min. Jeg trenger å få løsnet opp på frustrasjonen i forhold til etterforskningen i forhold til saken om seksuelle overgrep i Harstad. Etterforskningen har stått på i et og et halvt år nå, og politiet i Harstad påstår at dette er en sak de prioriterer. Merkelig prioritering da det er kun én etterforsker på saken som har et tosifret antall gutter som har opplevd og anmeldt overgrep.

Link: Det blir rettsak!

Link: Dette må jeg leve med!

Nok om det. Jeg har valgt å fokusere på andre ting og holde meg opptatt for å få tankene vekk fra denne saken, selv om jeg sannsynligvis kommer til å gå på en eller flere «smeller» med å «ta alt på én gang» når ting skjer. 23 mars sendes saken fra politiet til påtalemyndighetene. Blir godt å vite at at saken ikke ligger i hendene på det tungrodde systemet i Harstad lengre da.

Etter terapi møtte jeg snuppen i sentrum. Underveis fikk jeg beskjed fra sykehuset om at jeg skal inn til operasjon igjen 18 april. Denne gang er det i munnen. Gleder meg ikke til narkose, og til å våkne mørbanket igjen. Er jo bare uker siden jeg hadde øreoperasjon.

Men så møtte jeg snuppen min på torget da, vi shoppet litt klær, og var å spiste Bluecheese Bacon Burgere på Burgerland. De burgerne anbefaler jeg virkelig.

Mer moro jeg har gjort de siste dagene er melodifestivalfest. Vi var hos et vennepar på lørdag under den norske melodifinalen. Jeg hadde satt «Rebecca – Who we are» som nummer 1 og «Alejandro Fuentes – Tengo Otra» som alternativ. Men så vant «Aleksander Rybak – That’s how you write a song». Så da får vi se hvordan det går i Eurovision Song Contest (MGP). Det er jo noen som har troen!

Det var uansett en morsom fest med gode venner. Moromann klippe noen i fylla, hahaha..

I går spiste vi sushi fra Fuji Sushi, og så var vi på kino og så grøsseren «The Strangers: prey at night». Den var bra, anbefales på kino!

I kveld er det «Vinterlyd» og gratiskonserter her i Drammen. Så dit skal vi nå snart. Madcon, Tone Damli og Donkeyboy er de mest kjente som spiller. Og jeg bare elsker den nyeste singelen til Donkeyboy.

Link: Donkeyboy -It’ll be alright (YouTube)

Link: Donkeyboy – It’ll be alright (Spotify)

Og i morgen drar snuppen min og jeg på en todagers båttur til København. Det gleder jeg meg masse til.

Ha en fin kveld alle sammen!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#malekurs #malerier #utstilling #terapi #terapeut #nakendans #blogg #blogging #seksuelleovergrep #overgrep #etterforskning #rettsak #politi #harstad #påtalemyndigheter #bluecheesebaconburger #burger #burgerland #esc #mgp #fest #venner #thestrangers #film #kino #preyatnight #fujisushi #donkeyboy #vinterlyd #drammen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg