Er i København.

Beklager, men her har vært liten tid til å blogge. Dro med Pearl Seaways DFDS fra Oslo i går, og nå har snuppen og jeg vært her i København noen timer. Nettopp kommet på lugaren etter flere timer gatelangs. Det har vært kjempefint, vi har spist, shoppet og kost oss. Det er så trivelig å være ute på bylivet uten slaps, store sølepytter, is og snø under beina. Her er det grønt gress. Lekkert!

Ella og Ariel er hos tante Tulla, så det var liksom ikke bare å dra når en først skal ta seg en tur noen steder. Ting må planlegges, arrangeres og organiseres. Vi har ansvar, og jentene er det viktigste i livet vårt. Når vi kommer hjem til Drammen så er det ikke bare å dra rett hjem og slenge seg på sofaen. Må på behandling først, og så må jeg hente jentene. Sistnevnte gleder jeg meg til.

Turen har vært fin den. Spiste på den italienske restauranten når vi kom ombord. Så kjøpte vi en flaske vodka som vi startet med på lugaren. Deretter ble det drinker på discoteket/nattklubben. Jeg danset og var gjennomsvett når jeg la meg.

Ekstra moro var det å våkne i helt fin form, klar for en dag i Danmarks hovedstad. Spiste frokost på en café som heter «Det elektriske hjørnet». Jeg spiste den eneste pastaretten de hadde på menyen, den spicy utgaven. En av de beste pastarettene jeg har spist EVER. Så vet dere det hvis dere skal til Køben en gang. Etter det var det shopping og junkfood, hahaha..

Nå er det siesta, så blir det vel tax-free og spill på kvelden!

«Sees» i morgen, takk for at dere leser!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#pearlseaways #dfds #københavn #danmark #vippetangen #oslo #detelektriskehjørnet #spicypasta #taxifree #drammen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg