Litt annet mens jeg ser fram til Listhaugs comeback!

Etter to uker med politisk engasjement og vitne til en heksejakt med mobbing og terror mot vår tids beste politiker i Norge er det på tide å spekulere i noe annet. Engasjere seg litt mer i sitt eget liv, på en annen måte.

Etter å ha sendt blomster og vært med på demonstrasjon, etter å ha blitt kalt nazist og rasist av venstrevridde AP-katter, etter å ha lest mange artikler og deltatt i en hel del diskusjoner og etter alt dette ha meldt meg inn som hovedmedlem i Fremskrittspartiet, så tenker jeg at det er på tide å engasjere seg litt i noe helt annet.

Det vil nok bli mer engasjement politisk etterhvert her i bloggen, og det vil nok ganske garantert bli mer om Listhaug og hva hun har blitt utsatt for. For som dere vet så tror jeg det ligger mer bak hvorfor Judas Gahr Støre tok alt så langt som han gjorde. Det er noe som virkelig ikke stemmer, noe som er fundamentalt galt. Minner meg om historien om hvordan Gro Harlem Brundtland lurte Norge bakveien inn i EU.

Men denne gangen har det med terror å gjøre!

Politikere, mediefolk.. alle sammen!! Hold øyne og ører oppe, og vær på vakt!!!

Jeg sier det bare..!

Så til noe annet..

I går sendte jeg en søknad på et oppdrag etter å ha lest en utlysning der det søkes etter kokk til et reklameoppdrag for Kavli. Vedkommende skulle være 25-35 år. Så i min søknad skrev jeg at jeg er «35’ish og født i 1977».

Jeg tenkte det var verdt et forsøk, men hadde ikke trodd at jeg skulle høre noe mer, eller bli vurdert. Så i dag fikk jeg en melding om at jeg faktisk var en av de aktuelle og dermed vurdert til rollen. Hahaha.. det er noe med det at den som intet våger, intet vinner.

Men så kom haken, de ville ha en video der jeg presenterer meg selv med kun fornavn og alder. Og noen få ord om hva jeg lager (en matrett).

Det å sende video som en slags ‘audition’ har jeg gjort et par ganger før. Hehehe.. det er så kleint. Første gangen gjorde jeg mange opptak, ble aldri fornøyd, og måtte bare velge det jeg selv synes var best. Andre gangen gjorde jeg bare et opptak og sendte det. Det gjorde jeg i dag også, bare hoppet i det, spilte inn en kort video og sendte.

Kleint, kleint, kleint!! Men får jeg oppdraget så skal jeg legge ut (audition)opptaket her i bloggen!

Wish me luck!

Takk for at dere leser!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#politikk #politikere #jonasgahrstøre #sylvilisthaug #gahrstøre #listhaug #heksejakt #mobbing #terror #nazist #rasist #frp #ap #arbeiderpartiet #fremskrittspartiet #groharlembrundtland #brundtland #eu #media #massemedia #reklame #reklameoppdrag #kavli #audition #video #opptak #norge

Ps:

Det gleder meg å lese at Fremskrittspartiet fosser frem i oppslutning og har fått over 1500 betalende nye medlemmer på kort tid. Det gleder meg også å se at det pågår en avstemning om Listhaug hvor det er cirka 80 000 mennesker til nå som har gitt sin stemme. Og stemmene har hele tiden gått til Sylvi Listhaugs favør. Det ser ut til at flertallet av det norske folk gir sin støtte til Sylvi.

Ser fram til hennes Comeback!!

2 kommentarer
    1. Morder Norge, Grotesk Harem Brent land drept demokrati. ABB som har blitt til verdens første en manns terrororganisasjon sa St han var misfornøyde med AP politikken. Da må han enten være opprører eller revolusjonær men terrorist? Neppe.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg