Etterforskningen er over, saken sendes i dag statsadvokat og påtalemyndigheter.

I dag ble jeg oppringt av DPS, altså Distriktspsykiatrisk Senter.

Første gang legen min sendte henvisning til DPS ble saken avslått med begrunnelse at jeg kom til å få større behov for dem etter den kommende rettsaken.

Hele nettverket jeg har rundt meg reagerte med vantro. Ingen kunne skjønne at noen kunne sende ut et avslag med en slik begrunnelse. Jeg var i helvete, og situasjonen var helt forferdelig. Og på daværende tidspunkt kunne ingen si noe om det faktisk ville bli en rettsak. Mange ville håpe og tro det, men ingen visste. I hvertfall ikke DPS. Saken var under etterforskning, og på daværende tidspunkt så var ikke etterforskningen halvveis. Og det var det heller ikke noen som visste noe om. Selv fikk jeg beskjed om at det i verste fall kunne ta flere år. En beskjed som gjorde meg fysisk dårlig.

DPS mente legen min kunne sende ny henvisning etter rettsak, og jeg kunne søke hjelp da. Noe som på meg virker helt idiotisk da halve poenget med at vi kontaktet DPS var å få dokumentert min situasjon før en evt rettsak.

Slik var det at jeg fikk avtale med en privat psykiater som skrev epikrise og erklæringer til min lege. Som senere er blitt sendt til NAV og min advokat.

I dag avsluttes etterforskningen og saken sendes til statsadvokat og påtalemyndigheter. Min psykiater antydet at jeg har PTSD, noe jeg trodde ble satt som diagnose den gang. Nå er det slik at legen min har kontaktet DPS igjen, og jeg skal dit allerede i neste uke.

Jeg tenker mye for tiden, og prøver derfor være aktiv og engasjert i andre ting (blogging, maling, jentene mine, musikk osv) for å få litt fred i tankene innimellom. Det er ikke lett. Så jeg vet vel egentlig med meg selv at dette året kan bli like tungt som forrige, om ikke tyngre.

Det som er verst akkurat nå er at jeg føler ting går så tregt. Dere kan gjerne synes jeg er rar, men jeg frykter at denne overgriperen, syke manipulerende jævelen skal dø. Han begynner å bli gammel nå, jeg unner han ikke å dø uten at han er tatt, dømt for dette først.

Link: Bakgrunn i saken 23.03.17

Jeg har i over et år nå sittet i utallige møter med advokaten min, i tillegg til politiavhør, terapeut, psykiater og så videre. Jeg har hørt på hva han har gjort mot så mange gutter og mer til. Jeg unner han ikke å dø.

Som sagt, i dag er etterforskningen over og saken er sendt videre – nå håper jeg på virkelig prioritering!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#dps #distriktpsykiatrisksenter #rettsak #overgrep #seksuelleovergrep #pedofili #etterforskning #politietterforskning #politi #advokat #psykiater #epikrise #lege #nav #statsadvokat #påtalemyndigheter #påtale

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg