Jeg er gal!!

Det var det en god venninne som skrev om meg på Facebook-statusen sin på tull sist lørdag. Vi satt å kosa oss med gode drinker og fin musikk etter en digg hjemmelaget middag. Timmy Gresshoppe og Rune Rævv (hørt om dem??) kastet seg fort på og samtykket. Jeg kjenner dem ikke annet enn at dem leser bloggen min og de liker være ufyselige. Han ene av dem har en tendens til å bli slått ned på byen. De måtte jo selvsagt spørre hva som har skjedd, få litt dritt å næres på. Håpet dem.

Dumme som de er skjønte de ikke at det var en morsom «kjærlighetserklæring» skrevet på en bakgrunn av store røde hjerter. Stakkars de vet ikke at venner kan tulle med hverandre 😂

Anyway, i dag har jeg vært på sykehuset. Bombe!! Ørekontroll og tilpasning av hjelpemidler. Trodde det skulle bli trist, og at jeg skulle føle meg som en gammel gubbe når jeg kom ut derfra. Men gal som jeg er kom jeg ut derifra som en boblende flaske Dom Perignon. Utstyret får jeg dekket og det er helt rått. Skulle tro dette var laget i samarbeid med Q i James Bond filmene. Får utstyret om to uker, mer om dette da 😜

Etter å så ha vært på behandling dro jeg i gledens rus innom stampuben og tok meg en øl, det satt to ender og en ufyse. Den eldste anda satt bak de andre og viste meg fingern, haha, 66 år gammel, det er modent. Jeg satte på kvakk-kvakk sangen og koste meg jeg 😂

Link: Quack Quack

Yupp, og her kommer toppen av galskapen. Som narkomane etter rus er jeg etter sko. Jeg byttet ut narkotika med shoe-shopping, har prøvd å avvenne meg med det også de siste årene. Men nå har det altså blitt fire par like sko i forskjellige farger. Jeg synes dem er drit-lekre!! Jeg er så fornøyd at jeg har lagt fire par gamle sko i en plastpose. Klarer jeg kaste dem tro??

Skal til psykologen på fredag 😜

Haha, galskapen lenge leve 😂

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#sko #kvakk #gal #bunnytrash

4 kommentarer
    1. De gærne har det godt ❤️😅
      Stilige sko!
      Du må bare sette opp ei ny og større skohylle(til) da veitu 🤗🤪❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg