En velfylt uke med profesjonelle og venner!

Mandag var jeg hos psykiateren min. Det var veldig greit. Jeg fikk tilbakemelding på noen tester jeg har tatt. Jeg er en lojal, intelligent, varmhjertet person som ikke er redd for å stå opp for meg selv, min familie og mine venner. Takk for det, må le litt, folk må visst ha det svart på hvitt hvem jeg er, men jeg er veldig selvbevisst, så dette var ikke noe nytt. Nå har psykiateren min tatt ferie – sees om cirka en måneds tid. Etter timen der var jeg på hudpleieklinikken på behandling.

Tirsdag var jeg atelieret og malte. Føler endelig at jeg begynner å komme i mål med bildeserien min som jeg har kalt «Nakendans». Det er tre malerier i den serien. Så nå har jeg gått tilbake til to andre bilder som jeg begynte med før «Nakendans». «Chilly Willy & Horny Wally». Håper å få ferdig alle disse bildene før atelieret stenger før sommeren. Det er tre uker til. Greit å begynne på blanke «ark» når jeg kommer tilbake etter sommeren. Male noe helt annet før utstillingen i oktober.

Onsdag var jeg på sykehuset på søvn og hørselssentralen. Fikk «James Bond utstyr». Fantastiske høreapparat som jeg streamer både musikk og film gjennom. Aldri i historien har det vært så kult å bruke høreapparat, hahaha.. Etterpå var jeg på hudpleieklinikken og fikk behandling. Prøver å ta dette på mandager, onsdager og fredager. Føler at jeg begynner nærme meg mål.

Torsdag, altså i går dro snuppen min og jeg til Sverige sammen med et vennepar. Herlige mennesker som vi skal henge med kommende lørdag også, altså i morgen. Vi kjørte til Sandefjord og tok Color Line over til Strømstad. Ombord fikk vi handlet røyk, kyllingfileter, vodka, brus, bacon mm. Vi spiste lunsj sammen der og bare koste oss på overfarten. Så dro vi til Nordby senter og handlet. Det ble blant annet et par tøysko på meg, kjøpt på New Yorker, og tre svarte og hvite Guppy fra dyrebutikken.

I dag fredag har jeg vært hos frisør. Helt ny frisyre som jeg ikke har prøvd før. Halvveis impulsivt. Deretter møtte jeg snuppen min som har fått lønning i dag og hadde vært å kjøpt noe bling-bling stæsj til lørdagen, altså i morgen. Så var vi innom Fuji Sushi og spiste middag. Laks, scampi, tunfisk og kveite Nigiris. Tempura scampi maki. Chilli kveite maki og kongekrabbe. Fy F, det var snadder!! Etterpå var vi å kjøpte oss en Air Fryer. Gleder meg til å teste den ut!

I morgen, Lørdag, skal vi til Lier til ei venninne der. Da blir det Grand Prix fest. Har ikke helt bestemt meg hvem som er min store favoritt enda, men favorittene er til nå: Israel, Finland, Bulgaria, Australia, Danmark, Nederland og Ungarn. Har en følelse av at Israel vinner, men er jo veldig glad for at Norge er med og håper vi kommer på topp 10. Skal på festen sammen med venneparet som vi var i Sverige med i går. Tilsammen blir vi visst 11 stykker. Hæla i taket og tenna i tapetet!!

Søndag blir det enda en tur til Sverige sammen med et annet vennepar. De er fiiine de også, ler mye av/med dem. Teskjekjerringa og Langemann. Vi har vært på flere turer i det siste, og det er veldig koselig. Så dette blir en fin måte å runde av en fantastisk uke!

Så glad i dere alle sammen, ha en riktig god helg!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#psykiatri #hudpleie #maling #terapi #maleri #sykehus #audiograf #spesialist #venner #taxfree #shopping #moro #kos #sverige #grandprix #mgp #esc #fest #temafest #blingbling #glitter #sushi #airfryer #mat #colorline #fjordline #norbysenteret #svinesund #grensen #sandefjord #strømstad

4 kommentarer
    1. Mille Berit: Takk for det fine deg Mille. Vi maa faa til noe en gang. Hadde planlagt en tur til Tyrkia siste uka i juni, men ser ut til at det blir vanskelig – saa da kan det hende det blir Bulgaria eller Kreta (!!) istedet for. Hilse du oxo <3

    2. Høres ut som en godt planlagt og morsom helg. 🙂 Kos deg.
      Psst
      Gi gjerne en tilbakemelding på Air Fryer’n. Vurderer en selv, men er så gammal og skeptisk at jeg trenger second hand opinion. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg