Koser meg glugg!!

Yupp, for det gjør jeg. Jeg koser meg riktig så mye om dagene. Hadde det utrolig fint i forrige uke med gode venner på et par sverigeturer, og Grand Prix fest på lørdag. Det var riktig moro. Traff nye koselige folk, så vant jeg ESC quiz i tillegg til at favorittlåten vant. Var ikke hjemme før sju-halv åtte tiden på morran 😉

I går var det helt nydelig vær, snuppen min og jeg var ute og spiste sushi, og jeg slappet av resten av dagen.

I dag har jeg vært på atelieret og malt. Så møtte jeg et par venninner som jeg har sittet flere timer ute med og bare skravla og kost meg sammen med. Nå er jeg hjemme og vi skal snart spise digg salat.

Jeg er sååå glad for gode venner. Flotte snille mennesker, føler meg utrolig heldig – fæle sure folk er det nok av!

Ja til livet!! 😜

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg