Dickmatized

Jeg opplever til stadighet… eller innimellom at hetrofile menn og kvinner tror at alle homser er stereotypiske.. late, tynne, eller overvektige feminine (skrullete) med knekk i håndleddet og lys stemme.. en stor og kraftig mannemann med ordentlige muskler kan da umulig være homofil eller homoseksuell.. nåvel, jeg har da fått smakt på litt av hvert, og jeg må da få lov til å fortelle de uvitende at de tar feil.. det er snakk om følelser og legning, noe som ikke har noe med fysikk, fasong eller interesser og gjøre.

Musikkvideoen under MÅÅÅ dere bare se! Morsom!!

«Dickmatized» – Jonny McGovern: Link!!

Have a gay day!!

The homos lives amongst you!!

😜

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

FRI – Foreningen for kjønns- og seksualitetsmangfold (Tidl: LLH – Landsforeningen for lesbiske, homofile, bifile og transpersoner).

Tlf: 23 10 39 39.

Epost: [email protected]

#homo #homofil #homoseksuell #fordommer #stigmatisering #stereotype #johnnymcgovern #dickmatized #gay #gayculture #boyculture #foreningenfri #fri #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Jeg prøvde bare å si at homofile mobber bifile menn som utro gifte menn. Sjekk videoen av Matthew Lush aka Gay God på youtube. Jeg har null problemer med homser er bifil men deltar ikke i Pride pga at man som bifil blir møtt med fordommer fra de fleste homser. Å ha respekt bør jo alle, en anen ting hvorfor må menn gå med tettsittende latex eller slike rare klesplagg under pride dagene… kan jo ta Berlin som et eksempel. Ikke at jeg har vært der men en ser jo en rekke artikler via nett…. Hvorfor er homofile så fordømmende og tror at alle som er bifile ikke har fast partner, eller er gifte eldre menn. Jeg syns homofile noen ganger oppfører seg som sjuskete og bare tar den første og den beste som kommer. ( Ja jeg har trolig fordommer… men FRI tidligere LLH ) hadde jo folk som jobbet innad orginisasjonen som satt med fordommer mot bifile… les artikkel ” Grådig eller feig ” en gammel artikkel fra homofile og tidlig leder for LLH…. Hvorfor har du bildet av 2 musklete menn… er det din drømmetype??? Er det sånt miljøet er… at de fleste kun vil ha flotte menn?

    2. Roger (som ble mobbet på blogg.no): Du har fordommer ja, skjærer virkelig alle under en kam – personlighet er noe viktigere enn utseende, jeg er i et forhold, vi har vært sammen i over 11 år.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg