Mamma kommer, og jeg har en «hemmelighet».

Hvis noen synes overskriften på dette innlegget er misvisende så kan jeg forklare. Det er ikke slik at jeg har en bestemt hemmelighet for mammaen min. For det har jeg ikke. Mammaen min og jeg kan prate om mangt og meget, mens andre ting velger vi å ikke snakke om, men det har ikke noe med at det er noen hemmeligheter.

Hemmeligheten jeg nevner er skrevet i anførselstegn fordi det er ikke en sak jeg skjuler på noen måte, eller ikke vil at noen ikke skal vite om. Men det er slik at jeg har unnlatt å skrive om det her i bloggen. Det er fordi det har noe med målsetting å gjøre. Og jeg vil vite at jeg når målet før jeg forteller til alle og enhver om dette. Men, jeg bruker jo nå mine mål jeg, hehe.. men just in case. Skal fortelle dere mer i begynnelsen av juli.

Først er det slik at mammaen min kommer nå førstkommende søndag, hun skal være her cirka en uke, og snuppen min og jeg gleder oss til det. Det er første gang på årevis det er bare mamma, uten haleslepet sitt (samboer). Så skal en kompis og jeg til Fredriksten festning på Tons of Rock-festivalen og Ozzy Osbourne konsert. Så stikker snuppen min og jeg ti Alanya i Tyrkia en uke før vi kommer hjem til PRIDE-paraden.

Ja til livet 😘

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#hemmelighet #mamma #bunnytrash

8 kommentarer
    1. Så koselig å få mamma på besøk da <3 Har jammen litt å glede deg over en stund fremover nå 🙂 Unner deg det <3

    2. Så koselig! Stikke dere til Tyrkia nå når jeg ikke er der så jeg får ikke møtt deg nå heller! Var nede nå i mai og det var fantastisk, og jeg skal ned igjen en uke i august….. <3

    3. Jeg skulle egentlig ned i september, men jeg har fått time på sykehuset i september og jeg har ventet 7 mnd på timen + jeg starter i ny stilling i bedriften jeg jobbe for i september så da ble det august i stedenfor 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg