Plastic NOT fantastic 👽

Sophie Elise

Joan Rivers

Courteney Cox

Jocelyne Wildenstein

Pricilla Presley

Igor og Grichka Bogdanoff

Amanda Lepore

Jane Fonda

John Travolta

Pamela Anderson

Jan Thomas

Donatella Versace

Mickey Rourke

Michael Jackson

I motsetning til Sophie Elise har toppblogger Isabel Raad vært veldig åpen og ærlig om sine plastiske operasjoner og kirurgiske inngrep. Sophie Elise derimot har skjult og løyet om sine inngrep, men etterhvert røpet seg, eller strategisk «kommet ut» med sannheten i forsøk på å få oppmerksomhet.

I bisetninger i sin blogg har hun plutselig innrømmet inngrep hun har benektet før, og at hun hadde fått implantat i rompen sin tiet hun om. Hun valgte å la folk tro at hun hadde trent seg til en slik stump. Hun tiet slik at hun kunne bruke innrømmelsen som en «shocker» i sin egen TV-serie der hun endelig kom med sannheten. Jeg skriver ‘endelig’ fordi det var ofte tema i hennes kommentarfelt på Facebook og lesere reagerte på at hun lot barn og unge tro at rompen var naturlig, at en naturlig trent rompe ser slik ut. Hun ga vrangforestillinger, kroppspress og falskt håp til sitt hylekor og SophieElise Wannabees.

Personlig så mener jeg et folk bare må gjøre hva dem vil med kroppen sin og ansiktet sitt. Men stå for det, særlig når du har valgt å være en offentlig person som ønsker å påvirke og være et forbilde for dagens unge. Men at jeg sier at folk må bare gjøre hva dem vil, det betyr ikke at jeg skjønner det. Jeg skjønner det hvis en har skade eller lyte en vil rette på eller fikse. Men å gå inn for å se annerledes og unaturlig ut for oppmerksomhets skyld, det blir rart for meg.

Det finnes så mange mennesker som blir mobbet for sin annerledeshet, så for meg føles det som en latterliggjøring og et hån av de som har hatt det vanskelig, tøft, og blitt mobbet. Å gjennomføre slike inngrep og påvirke naive umodne unge til å tro at det er greit, det synes jeg faktisk ikke er greit. Unge tenåringer har sine sårbare faser og føler seg stygge, men de er ikke det, de er flotte og vakre. Men så kommer Sophie Elise og påvirker og sier at det er greit å fikse utseende sitt, ødelegge sin særegenhet. Bli plastikk, i stedet for sitt unike fantastiske selv.

En er ikke mye unik når en gjennomfører slike inngrep. Personlig så ser jeg mange og store likhetstrekk på personer som har fått fikset nese, botox, fillers, ansiktsløftning osv. Se på bildene over.

Jeg skjønner at noen fikser litt her og kanskje litt der når de kommer opp i en viss alder. Å se litt yngre ut kan få en til å føle seg yngre. Friskere. Helse er viktig da. Og selv om en er verdensberømt som Jane Fonda (75) så tviler jeg på at hun skaper noe press eller påvirker ungdom slik en ung Sophie Elise (24) gjør.

Sophie Elise preiker om å ikke spise palmeolje og kjøtt, men hvor sunt er botox og restylane? Sophie Elise blir stadig mer kjent som jenta uten moral eller høy dobbeltmoral, men også for inngrepene sine. Jeg håper flere står frem og vil påvirke andre vei enn frøken Isachsen. Se hvordan jenta ser ut nå, og forestill dere hvordan hun vil se ut når hun er på alder med Pamela Anderson (51) eller Courteney Cox (54). Jeg tror kanskje hun kommer ligne veldig på Amanda Lepore (51) etterhvert som hun blir eldre, eller at hun risikerer at nesen går i oppløsning som på Michael Jackson (RIP)!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#plastiskkirurgi #kosmetiskoperasjon #restylane #botox #filler #implantater #ansiktsløftning #neseoperasjon #silikon #plastikk #forbilde #satire #humor #alvor #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Dessverre har hun blitt et forbilde for mange unge ang dette med utseende og operasjoner. Må innrømme at hun er smart når det gjelder det økonomiske. Hun tjener godt på det hun gjør.

    2. Jeg kan forstå hva du skal frem til, men faktisk etter å tenkt gjennom det flere ganger for å se om det var en annen mening enn og bare rake ned på sophie Elise, for hele innlegget baserer seg kun på og trykke en 24 år gammel jente ned. Bildene av de andre kjendisene har ingen mening annet enn at du klarer å sammenlikne hvordan hun vil se ut om 20 år men det er OM hun fortsetter og ikke ser når nok er nok.
      Plastikk og det kosmetiske er og blir en evig diskusjon man aldri kommer til og komme til en enighet på. Noen er fullstendig i mot det mens andre er på at har man pengene og lysten idag, når man har muligheten, hvorfor være ufornøyd når man kan prøve å fikse det.
      Men igjen, dette innlegget ble for meg veldig useriøst, jeg skjønner hvor du ville men og snakke ned en annen for å få frem poenget noe jeg ikke syntes du klarte veldig bra, så ble dette for useriøst.
      Så spørsmålet blir jo egentlig, skulle du prøve og få til et poeng (og feilet etter min mening) eller var det kun for å skrive «dritt»?

    3. Marthe: om jeg la ut et innlegg i verste eller beste mening er vel egentlig det samme, for som du skriver saa har du allerede dannet deg en oppfatning, og den maa du gjerne ha, men jeg staar paa mitt og sier igjen at jeg haaper stadi flere innser galskapen og proever aa paavirke i en annen retning. SE blir brukt som et «godt» eksempel her fordi hun har tatt dette ekstremt langt, har en dobbeltmoralsk holdning til det meste, og er den største influenceren i dagens norske mediesamfunn.

      Om hun fortsetter eller ei, noe hun garantert gjoer, saa vil likevel alle inngrepene faa store konsekvenser med tiden.

      Takk for at du engasjerer deg, velkommen tilbake 🙂

    4. Mickey Rourke fikk faktisk ansiktet sitt smadret opptil flere ganger fordi han prøvde seg som bokser. Det var hovedsaklig ikke forfengelighet som fikk ham til å bli såpass ødelagt i ansiktet, det var nok at han ikke var særlig flink til å blokkere motstanderen sin. Så teknisk sett passer han ikke inn på listen din, selv om jeg ser poenget.

    5. Elise: Takk for opplysende informasjon, og er enig med deg – men han faar vaere, han proevde jo aa fikse paa utseende, men det gikk bare feil vei. Jaevla synd, for han var supersexy opprinnelig!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg