Den lille svarte boken.

Jeg har kjøpt meg en liten svart notatbok. Der skriver jeg minst ett ord daglig. Hvorfor jeg gjør det? Det har med «hemmeligheten» jeg skrev om for litt tilbake siden. Jeg skal ikke fortelle mer om den hemmeligheten nå, men snart, i juli – som jeg skrev i et innlegg her tidligere.

Les: «hemmelighet»

Akkurat nå er en kompis og jeg på vei til Halden og Tons of Rock festivalen på Fredriksten Festning. Bandene som skal spille er #Girlschool, #Alestorm, #Exodus, #Føss, #InVain, #WhordomeRife, #Battle #Beast, #GaahlsWyrd, #Wardruna, #ArchEnemy og #AudreyHorne. Sistnevnte har jeg vært på konsert med før. Men det store trekkplasteret og målet for turen er Ozzy Osbourne. Farewell World Tour. No more tears 2. I følge Mr. Osbourne selv blir dette siste gangen han skal spille på norsk jord. Det vil jeg selvsagt få med meg.

Ifølge anmeldelser fra Ozzys konserter til nå på denne turneen så kan det ikke bli bedre. Han og Zakk Wylde rocker balle!!

Les om Ozzys turne her: Link!!

Les om Tons of Rock her: Link!!

Ha en fantastisk dag/kveld, det skal jeg!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#notatbok #hemmelighet #tonsofrock #konsert #halden #festival #fredrikstenfortress #fredrikstenfestning #zakkwylde #osbourne #ozzy #ozzyosbourne

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg